اخبار استارتاپی

بازدید نمایندگان تهران از نمایشگاه روستاییان و عشایر

جمعی از نمایندگان تهران از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر بازدید و بر حمایت از تولیدکنندگان و توانمندسازی زنان عشایر و روستایی تاکید کردند.

لیمو HR

چهارتن از نمایندگان تهران پروانه سلحشوری، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، سیده فاطمه ذوالقدر و فاطمه سعیدی از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کردند. این بازدید که چهار ساعت به طول انجامید از غرفه استان تهران شروع شد و ۱۶ شهرستان استان تهران در این نمایشگاه حضور داشتند.

غرفه‌های استان‌های هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه و هم‌چنین غرفه‌های عشایر نیز مورد بازدید قرار گرفتند. حضور استارت آپ هایی که در ارتباط با حوزه کشاورزی و مرتبط با فعالیت های روستاییان و عشایر هستند در نمایشگاه امسال که با شعار «روستای ایرانی، کالای ایرانی» فعال بوده، نیز یکی از نکات جالب این نمایشگاه است.

نمایندگان در این بازدید که به معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستاییان و عشایر پرداخته است به حمایت از تولیدکنندگان و توانمندسازی زنان عشایر و روستایی تاکید داشتند. نمایندگان بازدید کننده هم چنین خواستار رفع موانع و تسهیل و توسعه فعالیت استارت آپ های مرتبط شدند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *