اخبار استارتاپی

خانه استارتاپ های ورزشی راه اندازی می شود

همزمان با جشنواره استارتاپ‌های ورزشی کشور، خانه استارتاپ‌های ورزشی تشکیل می‌شود.

لیمو HR

دبیر کمیته استارتاپ های ورزشی کشور با عنوان خبر تشکیل خانه استارتاپ های ورزشی افزود: جشنواره استارتاپ های ورزشی کشور همزمان با سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات نوین از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

استارتاپ ها و شرکت‌های شتاب دهنده با حضور در این جشنواره نسبت به ارایه دستاورد‌های خود اقدام می‌کنند. همچنین در طول برگزاری این جشنواره نشست‌های تخصصی با حضور مدیران و مسئولان مرتبط و کارشناسان برگزار خواهد شد.

یعقوب سالکی نیا با ذکر اسامی حامیان این جشنواره اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر تهران، پژوهشگاه علوم ورزشی، فدراسیون‌های ورزشی بخصوص فدراسیون ورزش های همگانی، همچنین رسانه‌های مکتوب و دیجیتال ارزشمندی در کنار ما هستند تا اتفاق مبارکی را برای استارتاپ های ورزشی رقم بزنیم.

دبیر استارتاپ های ورزشی کشور در ادامه گفت: تیرماه امسال در نمایشگاه استارتاپ ها شروع خوبی را رقم زدیم. با حمایت دوستانمان در وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون ورزش‌های همگانی و مرکز فن بازار استارتاپ های ورزشی آغاز خوبی داشتند. حالا با تشکیل کمیته استارتاپ های ورزشی کشور در وزارت ورزش و جوانان و همچنین ورود دوستان شورای اسلامی شهر تهران امیدوار هستیم که جهش خوبی در این زمینه داشته باشیم. ورزش کشور و صنعت ورزش نیازمند این جهش و تغییر نگاه است و امیدوار هستیم با حمایت از جوانان استارتاپی شاهد تحولی خوب در این زمینه باشیم.

سالکی نیا در پایان گفت: استارتاپ هایی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند در فرصت باقی مانده با مراجعه به این سایت و یا تماس با شماره تلفن ۷۷۶۳۴۴۹۳ ثبت نام خود را قطعی نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *