اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد کارآفرینی “چاره جو”

اولین رویداد کارآفرینی "چاره‌جو" با هدف رفع نیازهای فناورانه شرکت توزیع نیروی برق از سوی پارک علم و فناوری البرز برگزار می‌شود.

لیمو HR

پارک علم و فناوری البرز با همکاری شرکت توزیع نیروی برق این استان؛ اولین رویداد کارآفرینی “چاره جو” را با موضوع بهبود وصول مطالبات (افزایش میزان مشارکت مشترکان خانگی و تجاری هوشمندسازی پرداخت های مشترکان) برگزار می کند.

از جمله مزایای شرکت در این رویداد، امکان استقرار نفرات برتر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز؛ جوایز نقدی برای سه برنده نخست رویداد، دریافت لوح یادبود و امکان استفاده از مشاوره و دوره‌های آموزشی حوزه کارآفرینی است. ایده های طرح شده در این رویداد پس از بررسی و ارزیابی از سوی تیم داوری، امتیازدهی شده و نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۰ میلیون ریال، ۸ میلیون ریال و ۶ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اولین رویداد کارآفرینی چاره‌جو با محورهای بهینه‌سازی پرداخت های مشترکان، بهبود وصول مطالبات، هوشمندسازی پرداخت‌ها، فرهنگسازی پرداخت و… در تاریخ پنجشنبه ۱ اسفند از ساعت ۸ الی ۱۲ در شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا تاریخ ۲۶ بهمن ماه فرصت دارند ایده های خود را به آدرس الکترونیکی Entrepreneur.aepdc@gmail.com ارسال کنند. امکان ثبت‌نام رایگان برای شرکت در رویداد چاره‌جو نیز در این لینک فراهم است.

رویداد کارآفرینی چاره جو

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *