اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی

پیشوا از برگزاری رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذا در این واحد دانشگاهی خبر داد.

لیمو HR

دکتر حامد زارعی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا گفت: رویداد استارت آپ کشاورزی و امنیت غذایی با هدف حمایت از ایده های نوپا و به منظور شکل گیری کسب و کارها و معرفی به مراکز تحقیقاتی و واحدهای صنعتی در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه در محل دانشکده کشاورزی این دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: رویداد استارت آپ به عنوان یک رویداد نوین کارآفرینی است که این واحد دانشگاهی به عنوان واحد پیشرو در بخش کشاورزی و صنایع غذایی و در راستای مأموریت محول شده برنامه علمی کشاورزی و امنیت غذایی اقدام به برگزاری استارت آپ کرده است.

دکتر زارعی با اشاره به رسالت دانشگاه ها در مواجهه با مسائل مختلف و کنشگری فعالانه ، افزود: توسعه رویکرد حل مسائل و ایجاد ارتباط مؤثر دانشگاه و صنعت از اهدافی است که در سایه برگزاری استارتاپ با عنوان کشاورزی و امنیت غذایی پیگیری خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا، خاطرنشان کرد: پس از بررسی ایده های اولیه مطابق نظر هیأت داوران، ۱۰ ایده در مرحله اولیه انتخاب و پس از تشکیل کارگاه های تیم سازی حداکثر تیم های ۶ نفره تشکیل می شود و روزهای دوم و سوم در خصوص ایده ها بحث و بررسی انجام گرفته و نهایتاً ایده های برتر انتخاب و به کسب و کار تبدیل شوند.

وی یادآور شد: این رویداد به صورت آزاد برگزار می شود و دانشجویان و علاقه مندان به حوزه کشاورزی و امنیت غذایی می توانند با مراجعه به وب سایت واحد ورامین-پیشوا جهت شرکت در این رویداد ثبت نام کرده و از هدایای نفیس آن نیز بهره مند شوند.

دکتر زارعی، رشد و توسعه کسب کار در شرایط کنونی را با همراهی یک تیم پویا و علاقه مند بسیار حائز اهمیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: تیم هایی که به این رویداد راه پیدا می کنند، بتوانند کسب کار خود را رونق دهند و موجب شکوفایی اقتصادی و پیشرفت کسب و کار در این بخش شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *