اخبار استارتاپی

شناسایی طرح های دارای ظرفیت برای معرفی به سرمایه گذار

با اعلام فراخوان از سوی پارک فناوری پردیس معاونت علمی، شرکت‌های عضو پارک و کارخانه نوآوری می‌توانند برای تسریع در سرمایه گذاری و تسهیل در «جهش تولید» محصولات نوآورانه، طرح‌های خود را برای بررسی به این نهاد ارسال کنند.

لیمو HR

پارک فناوری پردیس معاونت علمی برای تامین سرمایه مورد نیاز شرکت‌ها برای طرح های دارای ظرفیت جهت معرفی به سرمایه گذار اعلام فراخوان کرده است.

شناسایی، آماده سازی، راهنمایی، معرفی سرمایه گذار و راهبری جلسات سرمایه گذاری از جمله اقداماتی است که برای تحقق این امر برنامه‌ریزی شده است.

بر این اساس پارک فناوری پردیس معاونت علمی، برای تولید محتوای موردنیاز سرمایه گذاران (طرح توجیهی کسب و کار، مطالعات اقتصادی طرح) کمک‌های آموزشی عرضه می‌کند.

اداره کل سرمایه گذاری و بومی‌سازی این مجموعه در راستای اهداف سازمانی خود، در جهت «تامین نیاز‌های سرمایه‌ای شرکت‌ها»، اقدام به شناسایی، آماده سازی، راهنمایی، معرفی سرمایه گذار و راهبری جلسات سرمایه گذاری در جهت جذب سرمایه توسط شرکت‌ها از طریق سرمایه گذاران مرتبط کرده است.

امکان حضور در رویداد معرفی طرح به سرمایه گذاران با عنوان تکنووست و معرفی طرح‌ها به سرمایه گذاران دیگر خدماتی است که شرکت‌های عضو از آن برخوردار می‌شوند.

ایجاد بستر مذاکره با سرمایه گذاران و مدیریت و راهبری جلسات مذاکره و ارائه مشاوره جهت برقراری ارتباط مؤثر با سرمایه گذاران نیز برخی از خدمات قابل ارائه در این طرح هستند.

شرکت‌های متقاضی جهت همکاری و مشارکت با سرمایه گذاران می‌توانند طرح خود را به دبیرخانه راهبری فرآیند جذب سرمایه به آدرس info@tavanmandsazan.ir ارسال کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
بنیادملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *