اخبار استارتاپی

نگاهی به تجربیات دوران کرونا ؛ رویداد

اینجا چراغی روشن است

پادیوم در آغاز کمپین «چراغ روشن» رویدادی با محوریت عبور از بحران کرونا برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این رویداد بیان تجربه هاییست که به کسب‌وکارها در عبور از بحران کرونا کمک کرده است. پشوتن پورپزشک بنیانگذار پادرو داستان متفاوتی از پادرو تعریف خواهد کرد، داستانی که میتواند مسیر کسب و کار شما را نیز روشن کند.

علی سریزدی بنیانگذار دکتردکتر داستان خلاقیتی را خواهد گفت که کسب و کار دکتردکتر را از زیان نجات داده است. غزل مقصودی بنیانگذار تستادی نیز داستانی پر محتوا از بقای کسب و کارش خواهد گفت، از باورها و داستان مبارزه اش با مشکلات تستادی تا یافتن بهترین راه هدایت کردن این کسب و کار.

و البته عاطفه موفقی، مدیر کسب و کار پادیوم و مهدی ملکی فر مدیر توسعه کسب و کار پادیوم درباره پادیوم و برنامه‌های آن برای همراهی با استارتاپ‌ها در دوران بحران صحبت‌هایی خواهند داشت. «اینجا چراغی روشن است» رویدادی است که با شرکت در آن، می‌توانید راهکاری فنی و کسب‌وکاری برای تقویت کسب‌وکار خود در دوران بحران پیدا کنید.

این رویداد روز دوشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰ برگزار خواهد شد. جهت حفظ بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شما عزیزان این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. شرکت در این رویداد رایگان و برای عموم آزاد است. برای ثبت نام در این رویداد به ایوند مراجعه کنید.

برای ثبت نام رایگان در این رویداد اینجا کلیک کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *