اخبار استارتاپی

ارائه کمک هزینه بازارسازی به شرکت های دانش بنیان

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش بنیان 50 درصد کمک هزینه برای بازار سازی اعطا می کند.

شرکت های دانش بنیان برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان خود باید همواره بازار را رصد کنند و با روش های علمی، تحقیق و پژوهش انجام دهند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سبد حمایتی متنوع خود، کمک مالی به این تحقیقات را نیز قرار داده است.

شرکت‌های دانش بنیان نیز مانند هر بنگاه اقتصادی، به گزارش تحقیقات بازار شفاف و کار آمد نیاز دارند.

شناسایی مخاطبان و مصرف‌کنندگان محصول، تحلیل رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش بازار و سهم قابل کسب از آن، از جمله موضوعاتی هستند که این گونه گزارش های مالی با محوریت آنها تهیه می‌شود. گزارش‌های مطالعه فرصت، گزارش‌های رصد بازار و گزارش های بازار داخلی، سه نوع گزارشی هستند که در راستای تحقیقات بازار انجام می‌گیرند.

شرکت‌های دانش بنیان با درآمد کمتر از ۱۰۰ میلیارد ریال می‌توانند به میزان ۵۰درصد از هزینه‌های تهیه این گزارش‌ها را با رعایت سقف مندرج در قانون، از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کمک دریافت کنند. همچنین شرکت‌های دانش بنیان با درآمد بیشتر از ۱۰۰ میلیارد ریال نیز می‌توانند به صورت آزاد و بدون تسهیلات از این خدمات بهره‌مند شوند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]
منبع
مهر
برچسب ها

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن