سلامتاخبار استارتاپیاخبار سلامت

نونمایی ۳ محصول پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

پارک فناوری پردیس دومین رویداد نونمایی- معرفی محصولات فناورانه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس را با موضوع علوم شناختی در ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ در تهران برگزار کند.

لیمو HR

در این نونمایی که رویدادی برای رونمایی است، محصول الکتروانسفالوگراف و الکترومایوگراف ابزار ثبت و نمایش فعالیت الکتریکی مغز و ثبت و نمایش فعالیت عصب و عضله، محصول دستیار هوشمند مدیریت استرس CALME گجت هوشمند مدیریت فرد با کار برد در حوزه‌های نورومارکتینگ، منابع انسانی، سلامت محیط کار و روانشناسی و سومین محصول FEVER GADGET پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن ، معرفی خواهند شد.

بنابر این گزارش امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت. علاقه‌مندان میتوانند به منظور انجام هماهنگی‌های‌ لازم، مراتب حضور از طریق شماره‌تماس ۲۸۴۲۹۷۰۹-۰۲۱ به دبیرخانه اجرایی این رویداد اطلاع داده یا از طریق این وب سایت فرایند ثبت نام را انجام دهند.

پارک فناوری پردیس در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از ۲۵۰ شرکت فناور باشد.

شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری های روز دنیا، تاکنون بیش از هزار محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و … به بازار عرضه کنند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیازی از جامعه داخلی است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *