اخبار استارتاپیاخبار سلامتسلامت

آغاز واکسیناسیون شاغلین کسب و کارهای آنلاین

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از قول مساعد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین خبر داد.

لیمو HR

رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در رابطه با واکیسیوناسیون کارکنان کسب و کارهای آنلاین، اظهار کرد: «پس از پیگیری های اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین، وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کرد. در همین راستا قرار شد ما لیست افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین را آماده و برای وزارت بهداشت ارسال کنیم تا وزارت بهداشت مراحل بعدی را پیش ببرد.»

وی با بیان اینکه حدود یکصد هزار نفر به شکل مستقیم در کسب و کارهای آنلاین شاغل هستند، گفت: «امیدوارم هر چه سریع‌تر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون را شروع کنیم. اتحادیه در نظر دارد برای تسریع فرآیند واکسیناسیون افراد شاغل در کسب و کارهای آنلاین در همکاری با این کسب و کارها حداقل در شهر تهران مرکزی را به واکسیناسیون این افراد اختصاص دهد. در این صورت موفق خواهیم شد ظرف مدت ۲ ماه و بدون وارد کردن بار مضاعف بر دوش وزارت بهداشت، کارکنان کسب و کارهای آنلاین را واکسینه کنیم.»

الفت نسب درباره فرآیند ارسال لیست کارکنان به اتحادیه کشوری کسب و کارهای آنلاین توضیح داد: «کسب و کارهای آنلاین عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی برای این منظورمی‌توانند وارد پنل کاربری خود در وبسایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شوند و لیست کارکنان خود را بارگذاری کنند.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *