اخبار استارتاپی

راه اندازی مرکز نوآوری بازی سازی رایانه‌ای

تفاهم‎‌‌نامه راه اندازی مرکز نوآوری بازی‌سازی رایانه‌ای بین پارک علم و فناوری خراسان و فنی‌و‌حرفه‌ای خراسان رضوی امضا شد.

لیمو HR

تفاهم نامه همکاری درخصوص ایجاد، راه‌اندازی و راهبری عملیاتی مرکز نوآوری بازی سازی رایانه‌ای و توانمندسازی افراد در این حوزه، بین پارک علم و فناوری خراسان و فنی و‌ حرفه‌ای خراسان رضوی منعقد شد.

این تفاهم نامه به امضای دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و مهندس افشین رحیمی گل خندان رسید و رویکرد حمایت از ایجاد، راه اندازی و راهبری عملیاتی مرکز نوآوری در راستای آموزش و ارتقاء کسب و کارهای نوین مبتنی بر فناوری و نوآوری در حوزه بازی سازی رایانه ای دارد.

همچنین به توانمندسازی افراد در جهت ارتقاء علمی و مهارتی در زمینه بازی سازی رایانه ای از طریق ارائه آموزش های مهارتی خواهد پرداخت. طبق این تفاهم نامه به زودی مجموعه ای در ۳ طبقه و ۶۰۰ متر در مجموعه ساختمان های سازمان فنی و حرفه ای با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت سازمان فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری خراسان، این پروژه به زودی راه اندازی و اجرا خواهد شد.

این مرکز نوآوری به دنبال کمک به متخصصین این حوزه است تا به صورت متمرکزتر، هم افزایی و توسعه خوبی را در حوزه کسب و کار بازی های رایانه ای ایجاد کند.

گفتنی است این ظرفیت به شرکت ها و تیم های فعال و خلاق در حوزه بازی های رایانه ای، آموزش های تخصصی در این حوزه و توانمندسازی تیم ها اختصاص خواهد یافت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *