اخبار استارتاپی

استارتاپ دلیل ایران جذب سرمایه کرد

استارتاپ دلیل ایران قرارداد جذب سرمایه خود را امضا کرد.

لیمو HR

استارتاپ دلیل ایران که تقریبا دو سال از فعالیت آن میگذرد و در حوزه توریسم درمانی فعالیت میکند، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ توانست قرارداد جذب سرمایه خود را امضا کند.

این استارتاپ پلتفرمی عرب زبان است که خدمات خود را، (به خصوص پذیرش بیماران خارجی در بیمارستانهای ایران ) به عرب زبانان ارائه میدهد و از این طریق به ارز آوری نیز کمک بسزایی میکند.

دلیل ایران، در دوره اول شتابدهی آی فینک توانست از شرکت تدبیر انتخاب فردا (تا فردا) جذب سرمایه کند و هم‌آوا و شرکت خدمات انفورماتیک پس از این جذب سرمایه از ساختار سهامداری دلیل ایران خارج شدند.

استارتاپ دلیل ایران

یاسر الخیرو، هم بنیانگذار دلیل ایران در خصوص این سرمایه گذاری گفت: «در دو سالی که ما کار خود را به صورت جدی شروع کردیم، مجموعه آی فینک و هم آوا از اولین روز حامی ما بودند و همیشه تلاش کردند که منافع تیم را مورد توجه قرار دهند، امیدوارم با شروع دوباره منطبق بر این قرارداد بتوانیم سهم خوبی از بازار به دست آوریم و قدم مثبتی برای استارتاپ و ارائه خدمات به گردشگران برداریم».

الخیرو در خصوص هدفگذاری دلیل ایران افزود: «در نظر داریم ظرف ۳ سال آینده ۲۰ میلیون دلار تراکنش داشته باشیم، تمرکز ما بر گردشگری سلامت خواهد بود و رویکرد ما به این صورت است که با بیمارستانها وارد تعامل میشویم و برای کاهش هزینه های درمانی یا حذف واسطه ها، زمینه بهره مندی از خدمات درمان با قیمتهای واقعی را از بیمارستانها را برای گردشگران فراهم میکنیم».

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اکوموتیو در خصوص کشورهای هدف گفت: «هدف ما فعلا کشور عراق است و این خدمات به گردشگرانی که توانسته اند ویزای ورود به ایران را اخذ کنند، ارائه میشود. ما تسهیل مالی و ارتباط با بیمارستانها را در حوزه گردشگری سلامت به صورت سرویس ارائه خواهیم کرد».

جذب سرمایه استارتاپ دلیل ایران

رضا کلانتری نژاد، هم بنیانگذار و مدیرعامل هم‌آوا نیز در خصوص این قرارداد گفت: «تلاش این مجموعه که بزرگترین شرکت حوزه فناوری مالی کشور است، از چند سال گذشته برای کار کردن با اکوسیستم نوآوری بسیار ستودنی است و همواره از جوانانی که قدم در مسیر نوآوری گذاشته‌اند حمایت کرده است».

جذب سرمایه دلیل ایران

اکبر هاشمی، رئیس هیئت مدیره هم‌آوا نیز در قالب یک پیشنهاد به تیم دلیل ایران گفت که بهتر است طی یک ریبرند، اسم کشور را از این استارتاپ تغییر دهند تا بتوانند در کشورهای دیگری نیز فعالیت گسترده ای داشته باشند.

این قرارداد به صورت چهار جانبه میان شرکت‌های خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش (آی فینک)، هم‌آوا و تافردا به عنوان حامی و سرمایه گذار و استارتاپ دلیل ایران به عنوان پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرداخت به گردشگران کشورهای عرب زبان به ایران، به امضا رسیده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *