اینوتکس 2022

اینوتکس پتانسیل های جدیدی در کسب و کارهای ایجاد کرده است

لیمو HR

یک استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به موضوع علوم پایه و فناوری گفت:« فضای کسب و کار در دنیا به شکل قابل توجهی تغییر و تحول پیدا کرده است و توجه به فضای کسب و کارهای نوین امری ضروری است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، محمد مهدی احدیان در حاشیه رویداد نکستیشن گفت: در دهه‌های اخیر با ورود دانش بنیان‌ها کسب و کارها به پویایی رسیده‌اند و در این تغییر تحول‌ها باعث از بین رفتن برخی کسب و کارها شده و در مقابل اشتغالزایی زیادی را نیز به همراه داشته است.

اوبا اشاره به سیر تحولی که در فضای کسب و کارها رخ داده ادامه داد: دانشگاه‌ها باید به مساله بازار کار توجه کنند. یعنی از این پس در بخش علوم پایه و فناوری اساتید دانشگاه‌ها باید پایان‌نامه‌هایی از دانشجویان بگیرند که در آن به مساله بازار کار پرداخته شده باشد.

احدیان تاکید کرد: در سال‌های گذشته با توجه به برگزاری نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس شاهد به وجود آمدن پتانسیل‌های جدید در فضای کسب و کار بوده‌ایم. در چنین فضاهایی نیازهای جدید شغلی مطرح می‌شود که توقعات جدید ایجاد می‌کند و البته باعث از بین رفتن برخی کسب و کارهای سنتی نیز می‌شود.

احدیان در انتها با اشاره به مزیت‌های کسب و کارهای نو گفت: باید در کسب و کارهای نو، مزیت‌های نو ایجاد کنیم که این ویژگی باعث گسترش این کسب و کارها می‌شود. البته در این بازه زمانی صاحبان کسب و کارهای نو باید تمهیداتی جهت تکمیل توانمندی‌های خود در نظر بگیرند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *