اخبار استارتاپی

اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان با هدف تجاری سازی محصولات

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان با هدف تجاری سازی محصولات دانش بنیان اجرایی می‌شود.

لیمو HR

دکتر محسن دهنوی رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو در جمع خبرنگاران گفت: باعث افتخار است که محققان ایرانی تلاش کردند که پیشرفت در حوزه نانو داشته باشیم.

وی گفت: ما هر چقدر در حوزه تولید علم و ثبت اختراع و مواردی از جنس دانش موفق بودیم در حوزه تجاری سازی عقب هستیم. دهنوی با اشاره به قانون جهش تولید دانش بنیان که امسال به تصویب رسید گفت: دولت اهتمام خوبی نسبت به این قانون داشت و اکنون بیشتر آئین نامه‌های این قانون مصوب و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اکنون کار اجرای این قانون شروع شده است، گفت: تمرکز دولت و معاونت علمی، ضمن همکاری‌مجلس و دولت در راستای اجرای این آئین نامه با تکیه بر تجاری سازی شدن است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مردم اثر محصولات دانش بنیان را در زندگی شأن ببینند، ادامه داد: در حوزه تولید پایه‌ها و مفاهیم فناورانه موفق بودیم ان شاءالله در حوزه تجاری سازی موفق شویم.

به گفته دهنوی، یکی از رموز تولید محصول با کیفیت تولید محصول با ویژگی صادراتی است؛ لذا اگر تمرکز ما براین مقوله باشد خودبخود کیفیت مورد نیاز در محصولات برای مردم تأمین خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *