اخبار استارتاپی

تخفیف سفر و خدمات VIP تپسی به سهامداران خود

لیمو HR

تپسی در تازه‌ترین اقدام خود، از ارایه خدمات ویژه به سهام‌دارانش خبر داد. این خدمات، در فاز اول شامل تخفیف‌های دوره‌ای برای‌ استفاده از سرویس‌های تپسی و دریافت خدمات VIP پشتیبانی خواهد بود.

سهام‌داران تپسی برای دریافت این تسهیلات ویژه می‌توانند به بخش امور سهام وب‌سایت تپسی به آدرس https://investors.tapsi.ir مراجعه و در بخش «خدمات ویژه تپسی برای سهام‌داران» ثبت‌نام کنند.

با ثبت نام در این بخش، تپسی به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی را در اختیار سهام‌داران قرار داده و همچنین در صورتی که سهام‌دار از اپلیکیشن تپسی استفاده کند، خدماتی مشابه یک کاربر VIP دریافت خواهد کرد. کاربر VIP تپسی، در باشگاه مشتریان این شرکت در بالاترین سطح قرار گرفته و متنوع‌ترین تخفیف‌ها از برندهای مختلف را دریافت خواهد کرد. همچنین یک کاربر VIP، حین تماس با پشتیبانی این شرکت، در صف انتظار قرار نگرفته و زیر ۱۰ ثانیه به کارشناس پشتیبانی متصل خواهد شد.

به گفته روابط عمومی تپسی، در فاز دوم ارایه تسهیلات به سهام‌داران، خدمات دیگری شامل دریافت تخفیف از سایر سرویس‌های تپسی، امکان ارتباط مستقیم با مدیران شرکت، بازدید سهام‌داران از شرکت، حضور در جلسات همفکری با سهام‌داران و موارد دیگر نیز به سهام‌داران این شرکت ارایه خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *