اخبار خودرو

اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو در ایران

لیمو HR

صبح روز پنجشنبه مصادف با عید قربان مجموعه فروشگاه های زنجیره ای بی نی سی اولین فروشگاه دیجیتال قطعات خودرو که در غرب تهران قرار دارد را افتتاح کرد.

 

در این مراسم بی نی سی از پنل تاچ اسکرینی برای فروش قطعات خودرو که با نرم افزار اختصاصی بی نی سی همگام شده است رونمایی کرد. این پنل به مشتری کمک می‌کند پس از ورود به فروشگاه بتواند قطعات یدکی مورد نیاز خود را ابتدا بر اساس نوع کمپانی تولید کننده خودرو، سپس بر اساس نوع خودرو و در آخر نوع قطعه مورد نیاز سفارش و درآخر از طریق دستگاه پوز تاچ اسکرین هزینه قطعه را پرداخت کند.

قطعات خودرو

در این مراسم اعضای هیات مدیره شرکت بی نی سی بروز شدن و همگام شدن با تکنولوژی روز را دلیل افتتاح مجموعه بی نی سی دانستند.

در ادامه محمد ناصر معتمدی مشاور فروشگاه های زنجیره بی نی سی در خصوص چرایی نو آوری و فناوری گفت: میزان ایده ها و نوآوری ها در شرکت ها به گونه ای نیست که به اندازه کافی، پایداری آن ها و حضورشان در بازار را تضمین کند و نتیجه گرفت اگر به دنبال افکار نوآورانه نباشیم نابود خواهیم شد.

دکتر معتمدی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه اصول کسب و کار مدرن و اعمال نگرش درست، یکی از دلایل اصلی پایداری شرکت در زمین بازی پر مخاطره رقابت تجاری است.

قطعات خودرو

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *