اخبار استارتاپیاخبار حمل و نقل و لجستیکاخبار خودرواخبار سلامت

بوت کمپ کارآفرینی آمپر برگزار شد

بوت کمپ کارآفرینی آمپر برگزار شد با موضوع هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل و نقل برگزار شد.

لیمو HR

بوت کمپ کارآفرینی آمپر ویژه دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه جاری توسط کارخانه نوآوری آمپر و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

موضوع بوت کمپ کارآفرینی آمپر هوشمند سازی خودرو و صنعت حمل و نقل با هدف آشنایی با کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، چگونگی جذب استارت آپ ها و شرکت در رویداد های آمپر، آشنایی با گرنت و سرمایه گذاری های صندوق نوآوری و شکوفایی، آشنایی با مسیرهای کسب وکار و کارآفرینی، همچنین برگزاری جلسه های آموزش و مشاوره رایگان برای توانمندسازی افراد و آماده کردن برای ورود به زیست بوم نوآوری و استارت آپی کشور بود.

در این نشست مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری نیز به تشریح خدمات این صندوق به شرکت های دانش بنیان پرداخت. گلاره قدیری مدیر آکادمی و بوت کمپ، مهدی اکبرشاهی مدیر شتابدهنده آمپر درایو و لیلا چراغی سرپرست شبکه سازی و برندینگ از کارخانه نوآوری آمپر در حوزه های مرتبط توضیحاتی را به دانشجویان ارائه دادند.

ارائه دکتر قدیری در بوت کمپ کارآفرینی آمپر

برنامه ی دنباله دار بوت کمپ کارآفرینی آمپر

نشست بوت کمپ کارآفرینی آمپر یک پیش رویداد برای دوره اصلی بوت کمپ هوشمندسازی خودرو و صنعت حمل ونقل است. در این دوره بنابراین است که به صورت تخصصی و گام به گام در کنار متخصصین و منتورهای با تجربه این حوزه در خصوص صنعت خودرو، پروژه­ های واقعی انجام گردد و همچنین با چالش­ ها و تکنیک­ های این صنعت، کسب مهارت صورت گیرد.

مدتی پیش آمپر در تفاهم نامه ای با دانشگاه امیرکبیر در حوزه توسعه فناوری های نو و طرح های تحقیق و توسعه به امضا رساند.

شایسته یادآوری است، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در فضایی به وسعت ۱۰هزار متر و در دو سوله مجزا هر سوله دو هزار مترمربع و در سه حوزه حمل ونقل، سلامت و سالمندی، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و بیمه با داشتن دفاتر و فضای کار اشتراکی و فب لب تخصصی فعالیت می کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *