بازاریابی و تبلیغات

با دیما تبلیغات بین المللی خود را آغاز کنید

لیمو HR

امروزه با وجود برندهای بین‌المللی متعدد و گستردگی بازارهای جهانی، موفقیت در بازارهای بین‌المللی بدون تبلیغات هدفمند امکان‌پذیر نیست. برندهای صادرکننده ایرانی برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی نیازمند تبلیغاتی هستند که برای آن‌ها برندآگاهی و در نهایت افزایش فروش به همراه داشته باشد.

یکی از مهم‌ترین خدمات دیما به برندهای صادرکننده ایرانی، تبلیغات بین‌المللی است. دیما از طریق همکاری با برترین آژانس‌های بین‌المللی و بومی در کشورهای همسایه، امکان اجرای انواع تبلیغات پربازده دیجیتالی، محیطی و تلویزیونی امکان‌پذیر ساخته است.

 

مراحل تبلیغات بین‌المللی

تبلیغات بین المللی

اجرای انواع تبلیغات بین‌المللی آنلاین برای شرکت‌های ایرانی

خدمات گروه تبلیغات دیجیتال دیما در زمینه تبلیغات در کشورهای همسایه به تبلیغات آنلاین محدود نمی‌شود. دیما از طریق آژانس‌های همکاری خود، انواع تبلیغات مورد نیاز برند شما را برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا می‌کند.

در فرآیند تبلیغات، با توجه به محصول و خدمتی که قصد صادرات آن را دارید و همچنین بازاری که به دنبال ورود به آن هستید، انواع تبلیغات موثر بررسی و پیشنهاد می‌شود. در نتیجه تاثیرگذاری تبلیغات شما با توجه به وجود آژانس‌های تبلیغاتی بومی افزایش پیدا می‌کند.

مزایای اجرای تبلیغات بین‌المللی برای برندهای صادرکننده ایرانی

  • تنوع در اجرای تبلیغات: با دیما می‌توانید انواع تبلیغات از جمله تبلیغات دیجیتال، تبلیغات محیطی و تبلیغات تلویزیونی را برنامه‌ریزی و اجرا کنید.
  • گزارش‌دهی دقیق: متخصصان گروه تبلیغات دیجیتال دیما، در تمامی مراحل و به صورت روزانه گزارش‌های دقیقی در مورد وضعیت کمپین به شما ارائه خواهند داد.

  • مشاوره رایگان: اجرای تبلیغات بین‌المللی پیچیدگی‌های بخصوصی دارد. از دیما مشاوره رایگان دریافت کنید و تبلیغات خود را به شکل بهینه برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

تبلیغات بین المللی

تبلیغات در کشور روسیه

موفقیت در بازارهای جدید، نیازمند شناخت دقیق و به‌روز از بازارهای مورد نظر است. روسیه جزو معدود کشورهایی محسوب می‌شود که رفتار کاربران در این کشور، با ترندهای جهانی کمی متفاوت است. به همین علت فرآیند تبلیغات در روسیه کمی متفاوت است.

به عنوان مثال، موتور جستجوی یندکس به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو، کاربران بیشتری نسبت به گوگل و بینگ دارد. از مزایای موتور جستجوی یندکس می‌توان به امکانات متعددی که در اختیار تبلیغ‌دهنده قرار می‌دهد اشاره کرد.

محبوبیت بیشتر یندکس و برخی از شبکه‌های اجتماعی داخلی روسیه نسبت به سایر بسترهای بین‌المللی مانند فیسبوک، اهمیت اجرای تبلیغات بین‌المللی از طریق آژانس‌های بومی را بیش از پیش کرده است. با دیما فعالیت بازاریابی برند خود را از طریق برترین آژانس‌های تبلیغاتی روسی برنامه‌ریزی و اجرا و فروش خود را در این بازار مهم افزایش دهید.

تبلیغات بین المللی

تبلیغات در کشور عراق

در سال‌های اخیر، برندهای ایرانی بر گسترش فعالیت در بازار عراق تمرکز کرده‌اند. با وجود برندهای بین‌المللی متعدد در عراق، اهمیت تبلیغات و معرفی برندهای ایرانی به مردم عراق، اهمیت پیدا کرده است. کشور عراق با جمعیت ۴۳ میلیون نفری، بازار ایده‌آلی برای عرضه محصول و خدمت شرکت‌های صادرکننده ایرانی است.

اما ترندهای تبلیغات در عراق به چه صورت است؟

با وجود این که کاربران عراقی بیشتری در فیسبوک حضور دارند، اینستاگرام در عراق بسیار رونق پیدا کرده است. بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی و محلی از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ با برندهای عراقی فعالیت می‌کنند. همچنین تیک‌تاک ادز به دلیل محبوبیت بالا، بستری مناسب برای تبلیغات در عراق به حساب می‌آید.

در کنار بسترهای تبلیغات آنلاین، کانال‌های تبلیغاتی محیطی و تلویزیونی مناسبی در این کشور وجود دارد. کدام شبکه‌های تلویزیونی برای تبلیغات در عراق مناسب است و چه محتوایی می‌تواند بیشترین اثرگذاری را داشته باشد؟ چگونه می‌توان تبلیغات محیطی را در جهت برندآگاهی و افزایش فرود در کشور عراق اجرا کرد؟

مشاوران دیما، با توجه به محصول و خدمتی که ارائه می‌دهید و ترندهای بازاریابی در کشور عراق، بهترین راه‌‎کارهای تبلیغاتی را به شما ارائه می‌دهند.

تبلیغات بین المللی

تبلیغات در کشور ترکیه

در کنار محصولات پتروشیمی و فولادی که از ایران به ترکیه صادر می‌شود، محصولات و خدمات تازه ایرانی به بازار بزرگ ترکیه راه پیدا کرده است. کشور ترکیه با داشتن جمعیت ۸۷ میلیون نفری می‌تواند میزبان بسیاری از کالاهای شرکت‌های ایرانی باشد. اما موفقیت در این بازار نیاز به طراحی یک برنامه جامع بازاریابی دارد.

آخرین بررسی‌های گروه تبلیغات دیجیتال دیما از ترندهای دیجیتال مارکتینگ در ترکیه نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ میلیون نفر در ترکیه به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام می‌دهند. در همین راستا، انواع تبلیغات نمایشی (کلیکی) و تبلیغات در موتورهای جستجو می‌تواند نتیجه پرسودی را برای برندها به همراه داشته باشد.

اما تبلیغات در کدام وب‌سایت‌ها، موفقیت‌آمیزتر خواهد بود؟ رفتار کاربران ترکیه در موتورهای جستجو مانند گوگل چگونه است و چگونه می‌توان آن‌ها را هدفمند هدف قرار گرفت. دیما به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تبلیغات بین‌المللی خود را از طریق آژانس‌های بومی به صورت پربازده در ترکیه برنامه‌ریزی و اجرا کنید.

تبلیغات بین المللی

تبلیغات در کشور امارات

جدیدترین آمارها از کشور امارات متحده عربی نشان می‌دهد که بیش از ۲۵ هزار اینفلوئنسر در این کشور فعالیت می‌کنند. همچنین شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام، توئیتر و تیک‌تاک محبوبیت بسیار بالایی دارد.

با وجود این که بازار کشور امارات و بخصوص شهر دوبی، بسیار اهمیت دارد، اما فعالیت‌های بازاریابی و گسترش بازار برای شرکت‌های ایرانی به دلیل وجود برترین شرکت‌های بین‌المللی می‌تواند دشوار باشد. شناخت دقیق بازار، رفتار کاربران و روندهای بازاریابی از طریق آژانس‌های تبلیغاتی به‌نام همکار دیما، می‌تواند مسیر پیچیده تبلیغات در این کشور را تسهیل بخشد.

ارائه به‌روزترین لیست از برترین اینفلوئنسرها در امارات، رصد برترین رسانه‌های عربی و اماراتی برای اجرای تبلیغات نمایشی (کلیکی)، همکاری با برترین آژانس‌های بین‌المللی در دبی برای تبلیغات محیطی و طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات تلویزیونی از جمله خدمات دیما به برندهای صادرکننده ایرانی است.

تبلیغات بین المللی

اهمیت همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی بومی از طریق دیما در تبلیغات بین‌المللی

تفاوت‌های فرهنگی

یکی از تفاوت‌های موجود در تبلیغات بین‌المللی در مقابل تبلیغات داخلی، تفاوت فرهنگی موجود میان کشورهاست. بررسی دقیق رفتار کاربران در شبکه‌های اجتماعی و واکنش آن‌ها در برابر تبلیغات محیطی و تلویزیونی، از مهم‌ترین عوامل موفقیت تبلیغات برند شماست.

برای حل این مسئله باید به سراغ آژانس‌های تبلیغاتی بومی بروید. این آزانس‌های تبلیغاتی به دلیل آشنایی بیشتر با مخاطبان و داشتن تجربه‌‌ی اجرای کمپین‌های متعدد می‌توانند تاثیرگذاری و موفقیت تبلیغات شما را چند برابر کنند. همکاری با دیما، فرآیند تبلیغات در کشورهای همسایه را بیش از پیش اثرگذارتر و آسان‌تر می‌کند.

تفاوت‌های قانونی

اجرای تبلیغات بین‌المللی در هر کشوری ممکن است از لحاظ شرایط قانونی متفاوت باشد. به بیان دیگر، فرآیند دریافت مجوز انواع تبلیغات در کشورهای مختلف یکسان نیست.

برای این که اجرای کمپین شما به مشکل برنخورد و در زمان مورد نظر شما، کمپین اجرا شود، نیازمند بررسی دقیق فرآیندهای قانونی‌ست. آژانس‌های تبلیغاتی بومی به دلیل اجرای متعدد کمپین‌های تبلیغاتی از مراحل ابتدایی تا پایان کمپین همراه شما خواهند بود و شما را یاری می‌کنند.‌

درک درست از بسترهای تبلیغاتی

رفتار کاربران در شبکه‌های اجتماعی در هر کشوری متفاوت است. در واقع عوامل متعددی مانند دسترسی به اینترنت، وجود اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی و محدودیت‌های بین‌المللی باعث می‌شود که کاربران در کشوری به سمت شبکه اجتماعی بخصوصی سوق پیدا کنند. به همین علت فرآیند تبلیغات مسئله یکسان و جهان‌شمول نیست.

در هر کشوری و به دلیل عوامل متعدد، اجرای تبلیغات متفاوت است. به عنوان مثال، در کشور عراق، فیسبوک به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به اینستاگرام دارد. یا در کشور روسیه، موتور جستجوی یندکس تاثیرگذاری و دقت بیشتری در اجرای تبلیغات دارد. به همین دلیل آژانس‌های تبلیغاتی بومی می‌توانند بودجه تبلیغاتی شما را به کانال‌هایی انتقال دهند که بیشترین بازدهی را برای برند شما به همراه داشته باشد.

 

در نهایت باید گفت که دیما، به عنوان مجری تبلیغات بین‌المللی، با برترین آژانس‌های تبلیغاتی در کشورهای همسایه در ارتباط است و می‌تواند بهترین بازدهی را برای تبلیغات شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *