اخبار استارتاپی

نشست سراسری مدیران مراکز رشد برگزار می‌شود

نشست سراسری مدیران مراکز رشد 20 و 21 تیرماه، به میزبانی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

لیمو HR

نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور به میزبانی مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های پارک برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور به عنوان گردهمایی تخصصی زیست بوم مراکز رشد، با هدف هم افزایی، انتقال تجربیات و درس آموخته‌های موفق و شبکه‌سازی بین مدیران مراکز رشد برگزار می شود.

محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: این نشست علاوه بر آن که فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و تجربیات موفق مراکز رشد کشور فراهم‌ می کند، با تقویت همکاری ها در همسو شدن سیاست ها و راهبردهای مراکز رشد به عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور موثر است.

وی افزود: یکی از محورهای این نشست بررسی فرصت هایی است که به واسطه قانون جهش تولید دانش‌بنیان، برای توسعه زیرساخت ها و تحقق اهداف مراکز رشد فراهم شده است. همچنین بررسی و تحلیل روند فناوری های آینده‌ساز و کنکاش تبعات استفاده از آن‌ها و چالش‌های احتمالی در حوزه زیرساخت‌ها و قوانین مورد نیاز در کشور از دیگر بخش‌های این نشست خواهد بود.

 

علی اکبریان ادامه داد: در این نشست دو روزه به تحلیل فضای کسب و کارهای نوپا از منظر اقتصادی نیز پرداخته خواهد شد و تجربیات مراکز رشد در زمینه نوآوری‌های مدیریتی، سازوکارهای حمایتی و روش‌های راهبری کسب و کارهای نوپا و تیم های فناور ارائه می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: در طی این نشست سعی شده است علاوه بر ارائه محتوای غنی و قابل استفاده، فضایی صمیمی با برنامه‌های متنوع تدارک دیده شود تا بیش از پیش شاهد توسعه شبکه همکاری‌ها بر پایه توسعه روابط دوستانه بین مدیران مراکز رشد و نقش آفرینان عرصه کارآفرینی کشور باشیم.

 

بر اساس این گزارش، نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور با هدف هم‌افزایی، انتقال تجربیات و شبکه‌سازی بین مراکز رشد سراسر کشور روزهای سه شنبه ۲۰ و چهارشنبه ۲۱ تیرماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *