اخبار فین تک

نشست خبری گروه مالی فیروزه برگزار شد

لیمو HR

روز دوشنبه ۱۶ مرداد و به مناسبت روز خبرنگار، نشست خبری گروه مالی فیروزه با جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

 

در ابتدای این رویداد رامین ربیعی، مدیرعامل گروه مالی فیروزه، نگاهی به تاریخچه فعالیت‌های این مجموعه داشت: گروه مالی فیروزه در سال ۱۳۸۴ با هدف جذب و مدیریت سرمایه در بورس تهران آغاز به کار کرد و در طی این ۱۸ سال در کنار مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، خدمات گسترده‌ای در حوزه مشاوره شرکتی، کارگزاری و سبدگردانی را ارائه‌ نموده است.

ربیعی همچنین از ایده شکل‌گیری مجموعه فیروزه گفت که با افزایش تب و تاب فعالیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری در دنیا، با همکاری یک بانک سوییسی این گروه آغاز به کار نموده است.

وی در خصوص فعالیت‌های گروه مالی فیروزه در طول این ۱۸ سال گفت: « در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نیروی متخصص در این گروه مشغول به فعالیت هستند که مدیریت  ۱۶ نهاد مالی و ۱۰ صندوق سرمایه‌گذاری در ایران و اروپا را به عهده دارند.

دارایی تحت مدیریت گروه مالی فیروزه حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان است و ۱۹ سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خصوصی و ۱۴ سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناوری محور از جمله فعالیت‌‌های فیروزه در ۱۸ سال گذشته بوده‌است. »

ربیعی در ادامه در خصوص یکی از برترین سبدگردان‌های بخش خصوصی کشور یعنی شرکت سبدگردانی توسعه فیروزه گفت: « با تاسیس شرکت سبدگردان فیروزه در سال ۱۳۹۸ و انتقال مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری به این شرکت، در حال حاضر سبدگردان توسعه فیروزه مدیریت بیش از ۱۵۰ سبد اختصاصی و شش صندوق سرمایه‌گذاری ازجمله صندوق‌های سهامی فیروزه موفقیت‌، سهامی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ فیروزه، درآمد ثابت ارمغان فیروزه آسیا، سهامی دریای آبی فیروزه، جسورانه فیروزه و خصوصی ثروت آفرین فیروزه را بر عهده دارد. »

رامین ربیعی مدیرعامل گروه مالی فیروزه

مدیرعامل گروه مالی فیروزه همچنین از برنامه‌های آتی این مجموعه گفت و فراهم‌شدن بستر خدمت‌رسانی مالی به همه اقشار مردم با سرمایه‌گذاری در خدمات مالی دیجیتال را یکی از اهداف اصلی این مجموعه در آینده دانست.

 

فاطمه سرکاری، مدیرعامل شرکت سبدگردان توسعه فیروزه، امیر تقی خان تجریشی، معاون سرمایه‌گذاری شرکت فیروزه و جواد حسنی، مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا نیز در ادامه نشست به بیان صحبت‌هایی در خصوص صندوق‌های سرمایه گذاری گروه فیروزه و پورتفولیوی آن‌ها پرداختند.

نشست خبری گروه فیروزه با گرامیداشت روز خبرنگار و پرسش و پاسخ رسانه‌های حاضر با برگزارکنندگان نشست به پایان رسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *