اخبار سلامتاخبار فین تک

سرویس جبران خسارت بیمه بازار؛ شاهراه دریافت خسارت با همراهی زبده ترین کارشناسان صنعت بیمه

لیمو HR

وجود بیمه شخص ثالث و بدنه، مزایای فراوانی به همراه دارد و جلوی تحمیل زیان های مالی چشمگیر به افراد را می گیرد؛ ولی دغدغه ای که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده، «دشوار و زمان بر بودن دریافت خسارت از شرکت های بیمه» است.

کسانی که می خواهند خسارت خود را از شرکت های بیمه دریافت کنند، باید مدارک زیادی را آماده کنند و به کارشناسان بیمه تحویل دهند. پس از تحویل مدارک، کار تمام نمی شود و افراد باید زمانی زیادی هم منتظر بمانند تا خسارت شان از سوی شرکت بیمه واریز شود.

این دغدغه ها و چالش ها، مجموعه بیمه بازار را بر آن داشت که راهکار و ابتکاری برای کنار زدن این دشواری ها طراحی کنند. کارشناسان و متخصصان بیمه بازار پس از مطالعات و پژوهش های فراوان، «سرویس جبران خسارت بیمه بازار» را طراحی کردند و در اختیار کاربران خود قرار دادند. در ادامه، این سرویس را بررسی و خدمات آن را توضیح خواهیم داد.

سرویس جبران خسارت بیمه بازار چیست؟

سرویس جبران خسارت بیمه بازار، ابزاری برای تسهیل فرایند جبران خسارت زیان دیدگانی است که بیمه شخص ثالث و بدنه خودروی خود را از پلتفرم بیمه بازار خریداری کرده اند. با این سرویس، دیگر لازم نیست که زیان دیدگان نگران دریافت خسارت خود باشند؛ چون کارشناسان بیمه بازار، در مسیر جبران خسارت با زیان دیدگان همراه می شوند و به آن ها کمک می کنند که فرایند دریافت خسارت از شرکت های بیمه را در زمانی سریع تر و با دشواری ها و چالش های کمتری پشت سر بگذارند.

کاربران بیمه بازار چگونه می توانند از سرویس جبران خسارت استفاده کنند؟

شیوه استفاده از سرویس جبران خسارت بیمه بازار به این صورت است که کاربری که بیمه شخص ثالث یا بدنه خود را از بیمه بازار خریده، می تواند در صورت تصادف، با کارشناسان بیمه بازار تماس بگیرد و تصویر خودروی خسارت دیده را برای کارشناسان ارسال کند.

در گام بعدی، متخصصان مجموعه بیمه‎بازار، میزان خسارتی که به خودرو وارد شده است را ارزیابی و بررسی می کنند و نتیجه نهایی را با کاربر در میان می گذارند. کاربر با اطلاع از میزان خسارت، می تواند تصمیم بگیرد که آیا برای دریافت خسارت از شرکت بیمه اقدام کند یا اینکه خسارت را شخصاً بپردازد و وارد فرایند دریافت خسارت نشود. البته کاربران در این مرحله می توانند با کارشناسان بیمه بازار مشورت کنند تا با سردرگمی و ابهام کمتری تصمیم بگیرند.

در صورتی که کاربران بخواهند از بیمه خود استفاده کنند، می توانند از بیمه بازار کمک بگیرند. در چنین مواقعی، ارزیاب خسارت بیمه بازار به کمک کاربر می آید، خسارت را ارزیابی می کند و از کاربر می خواهد که مدارک لازم را تکمیل کند. پس از تکمیل شدن مدارک، ارزیاب به کاربر کمک می کند که مدارکش را بارگذاری و خسارت مورد نظر را از شرکت بیمه دریافت کند.

در واقع سرویس جبران خسارت بیمه بازار با این هدف طراحی شده است که کاربر از زمانی که دچار زیان می شود تا هنگام دریافت خسارت از شرکت بیمه، بتواند از وجود یک راهنما یا متخصص بهره مند شوید و فرایند دریافت خسارت را با آسودگی و بدون هیچ نگرانی و ابهام، پشت سر بگذارد.

کمپین تا آخرش باهاتیم؛ گامی مهم در راستای افزایش آسودگی و آگاهی بیمه گزاران

پلتفرم بیمه بازار با هدف افزایش آسودگی و آگاهی کسانی که برای خودروی خود بیمه شخص ثالث و بدنه خریداری کرده اند، یک پویش با عنوان «تا آخرش باهاتیم» راه اندازی کرده است.

رسالت این پویش آن است که کاربران بیمه بازار را از وجود «سرویس جبران خسارت بیمه بازار» آگاه کند. کاربران بیمه بازار از زمان خرید بیمه شخص ثالث و بدنه از این پلتفرم می توانند از سرویس جبران خسارت استفاده کنند و در هنگام تصادف از همراهی و مشاوره متخصصان بیمه بازار بهره مند شوند. این همراهی و مشاوره تا زمانی که شرکت بیمه، خسارت افراد را به طور کامل پرداخت کند، ادامه خواهد داشت.

توجه داشته باشید که در زمان اجرای کمپین تا آخرش باهاتیم، کاربرانی که بیمه بدنه و شخص ثالث خودروی خودشان را از بیمه بازار خریداری نکرده اند نیز می توانند اطلاعات خود را در صفحه مخصوص کمپین تا آخرش باهاتیم در وب سایت بیمه بازار ثبت کنند و به صورت رایگان کد اشتراک مشاوره دریافت خسارت بگیرند تا در صورت تصادف، از همراهی متخصصان بیمه بازار برخوردار شوند.

سرویس جبران خسارت بیمه بازار

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۷ Average: ۱.۶]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *