اخبار آموزش

برگزاری دومین رویداد ملی ستاپ

فراخوان جذب ایده و توانمندسازی نوآوری‌های تربیتی آموزشی

لیمو HR

دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با هدف شناسایی، توانمندسازی، سرمایه گذاری و شتابدهی به نوآوری‌های تربیتی آموزشی برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیر رویداد ملی ستاپ، این رویداد با همکاری و حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و با هم‌افزایی مجموعه‌های فعال در حوزه نوآوری‌های تربیتی و آموزشی، با هدف حل نوآورانه و فناورانه چالش‌های نظام تعلیم و تربیت، برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود.

معلمان و دغدغه‌مندان تعلیم و تربیت، صاحبان ایده، محصول و استارتاپ‌های فعال در زیست‌بوم تربیت و آموزش، برای شرکت در این رویداد ملی می‌توانند طرح های خود را از طریق مراجعه به وبسایت www.eventsetup.ir و ارتباط با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۸۸۲۸۴۶۴ – ۰۲۱ حداکثر تا پایان مهرماه، ارسال نمایند.

سید حسام نوربخش، دبیر رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش)، با اشاره به شعار این دوره از رویداد ” مدرسه آینده رو بساز” بزرگترین هدف این دوره رویداد را بهره‌گیری از نبوغ و خلاقیت هسته‌های نوآور جهت حل نوآورانه و فناورانه چالش های موجود در آموزش و پرورش و مشارکت همه دغدغه مندان جهت ساخت آینده ای روشن برای مدرسه و نظام رسمی آموزش و پرورش دانست و افزود: به طرح‌های برتر تا سقف ۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، تا سقف ۳ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی، معرفی و اتصال به مدارس و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اعطا می‌شود.

سید حسام نوربخش، دبیر رویداد ملی ستاپ
نوربخش تصریح کرد: پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح‌های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد. در صورت اخذ تأیید کمیته داوران، ایده‌ها و محصولات منتخب در فرآیند شتابدهی وارد می‌شوند و زیر نظر رهیاران ستاپ، آمادگی لازم را جهت جذب سرمایه‌ کسب خواهند کرد.

علاوه بر جذب سرمایه، تیم های منتخب می‌توانند در مسیر توسعه ایده و ساخت محصول اولیه، از خدمات حمایتی و شتابدهی ستاپ بهره‌مند شوند.
گفتنی است در نخستین دوره از رویداد ملی ستاپ که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، از بین ۱۵۰ طرح ارسالی ۶۰ محصول/خدمت نوآورانه به زیست بوم تعلیم و تربیت کشور معرفی شد و از این تعداد ۱۱ گروه موفق به توافق با سرمایه گذاران شده و در مجموع ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه نیز صورت گرفت.

مهلت ارسال طرح ها : ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲

وبسایت رویداد : www.eventsetup.ir

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *