اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

دعوت گلرنگ ونچرز از شرکت ها و فعالان حوزه بازی های رایانه ای

لیمو HR

گلرنگ ونچرز، بازوی سرمایه گذاری خطر پذیر گروه صنعتی گلرنگ از تیم‌ها و شرکت های فعال در حوزه ی بازهای رایانه ای علاقه مند به جذب سرمایه، برای سرمایه گذاری، دعوت به عمل می آورد.

گلرنگ ونچرز سرمایه گذار خطرپذیر شرکتی (CVC) گروه صنعتی گلرنگ است. این مجموعه با تمرکز بر هم افزایی در توسعه کسب و کارهای نوین در راستای زنجیره‌ی ارزش این گروه صنعتی از سال ۱۴۰۱ شروع به فعالیت کرده است. گلرنگ ونچرز تا کنون بر روی ۴ شرکت مستعد سرمایه گذاری کرده است. گروه صنعتی گلرنگ با سالها تجربه و برندهای پر تعداد و موفق خود، بازارهای گسترده‌ای را پوشش می دهد.

فراخوان شرکت سرمایه گذاری گلرنگ ونچرز تمام شرکت های فعال در حوزه بازی های ویدئویی از جمله بازی‌های رایانه‌ای، موبایلی و کنسول و همچنین حوزه‌های مرتبط با زیرساخت‌های مورد نیاز برای این بازی‌ها را در بر می‌گیرد.

تیم‌های شرکت کننده در این فراخوان لازم است که شرایط زیر را دارا باشند:

  • محصول اولیه داشته باشند.
  • محصولشان در پلتفرم های ارائه بازی در دسترس باشد.
  • موفق به جذب کاربر و تراکنش شده باشند.

مهلت ارسال درخواست سرمایه گذاری برای فراخوان سرمایه گذاری در حوزه بازی های رایانه ای شرکت گلرنگ تا تاریخ سی ام آبان ماه سال جاری است. علاقه مندان به جذب سرمایه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گلرنگ ونچرز مراجعه کرده یا از طریق شماره تماس ۴۲۶۶۱۸۱۸(۰۲۱) نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند. علاقه مندان همچنین می توانند مستقیمااز طریق فرم درخواست جذب سرمایه اطلاعات خود و پروپوزال محصول خود را ارسال کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *