اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

فراخوان سرمایه‌گذاری سکوی تأمین مالی جمعی اینوستوران

لیمو HR

سکوی تأمین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاری در دو طرح صنعتی «سیرنگ» و «ویتا» فراخوان داد.

به گزارش روابط‌ عمومی فناپ، سکوی تأمین مالی «اینوستوران» از زیرمجموعه‌های شرکت «شناسا» است که با حمایت شرکت فناپ، به‌عنوان بازوی تأمین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد در زمینه تأمین مالی کسب‌وکارها زیر نظر شرکت فرابورس فعالیت می‌کند. تأمین مالی جمعی (کرادفاندینگ) که به آن جمع‌سپاری مالی نیز گفته می‌شود، یک روش محبوب، مؤثر و نوآور برای تسهیل ارتباط میان بنیان‌گذاران کسب‌وکارها و سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

سکوی «اینوستوران» با ایجاد پلی میان بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذاران، از یک‌سو به کارآفرینان کمک می‌کند تا منابع مالی لازم برای تحقق برنامه‌های خود را به‌ دست آورند و از سویی دیگر بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین مزیت‌های سکوی تأمین مالی جمعی «اینوستوران» برای سرمایه‌گذاران، کاهش زمان و هزینه‌های شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارزیابی دقیق مالی و کسب‌وکاری سرمایه‌پذیران، معافیت از پرداخت مالیات سرمایه‌گذاری، تضمین اصل سرمایه و کاهش ریسک برای سرمایه‌گذاران و نیز سهولت در سرمایه‌گذاری حتی برای سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای است.

در این راستا دو طرح باز شرکت‌های «پرواز یاران سیرنگ» و «ویستا تجهیز احیا (ویتا)» در سکوی تأمین مالی گروه اینوستوران برای سرمایه‌گذاران موجود است.

عمده فعالیت شرکت «پرواز یاران سیرنگ» مربوط به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ادوات پیشرفته و صنعتی در حوزه کشاورزی و پهپادی، ساخت، تولید، واردات و فروش ادوات پیشرفته صنعتی، کشاورزی و پهپادی، برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت شرکت است.

  • خلاصه فعالیت: تولید و نگهداری پهپاد های کشاورزی و ارائه خدمات بر مبنای آن
  • سرمایه مورد نیاز: ۱۰ میلیارد تومان
  • دوره بازپرداخت: ۱۲ ماهه
  • سود ساده برآورد شده: ۴۲% یکساله
  • موعد بازپرداخت: هر سه ماه یکبار، ۱۰.۵%

شرکت «ویستا تجهیز احیا (ویتا)» نیز به احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی با هدف تعمیر و بازتولید مجدد تجهیزات اسقاطی و فرسوده بیمارستان‌ها در جهت خدمت‌رسانی به صنعت سلامت و مراکز درمانی با رویکرد توسعه تکنولوژی در کشور مشغول است.

  • خلاصه فعالیت: پلتفرم احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی
  • میزان سرمایه مورد نیاز: ۱۰ میلیارد تومان
  • دوره بازپرداخت: ۱۲ ماهه
  • سود ساده برآورد شده: ۳۸% یکساله
  • موعد بازپرداخت: هر سه ماه یکبار با تقسیم سود ۹.۵%

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری مطمئن در این طرح‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینوستوران مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *