معرفی استارتاپ

لیست برترین استارتاپ های مد و پوشاک

برترین استارتاپ های مد و پوشاک فعال و لیست استارتاپ های غیر فعال مد و پوشاک

لیمو HR

مد و پوشاک یکی از حوزه‌های بزرگ تر برای استارتاپ هاست. پلتفرم ها و کسب و کارهای مختلفی در این حوزه خدمات مختلف ارائه می دهند. استارتاپ های مد و پوشاک توانسته اند بخش قابل توجهی از فروش، بازاریابی و آموزش در این حوزه را به خود اختصاص دهند. هم اکنون بسیاری از برندها و محصولات حوزه مد و پوشاک از جمله عطرها، اکسسوری و بدلیجات فعال هستند و به فروش و بازاریابی این محصولات اشتغال دارند.

در این مقاله با استفاده از داده های لیست های کسب و کارهای اکوموتیو برترین استارتاپ های مد و پوشاک را جمع آوری کرده ایم. این لیست ها از سال ۱۳۹۷ در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد شده اند. شما هم می توانید استارتاپ های خود را به این لیست ها اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی تر از جمله اطلاعات تماس، بنیان گذاران و … مرتبط با کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید.

اگه به دنبال بهترین استارتاپ هایی هستید که در حوزه ی پوشاک فعال هستند یا کسب و کارتان در این حوزه است و به دنبال ایده های جدید در حوزه ی مد و پوشاک هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

لیست برترین استارتاپ های مد و پوشاک

دیجی استایل

لوگو دیجی استایل

دیجی استایل پلتفرم فروش محصولات مد، پوشاک و سبک زندگی است. دیجی استایل یکی از زیرمجموعه های دیجی کالا است و از سال ۱۳۹۵ در این حوزه مشغول به فعالیت است. در دیجی استایل محصولات زنانه، بچگانه و مردانه در کنار محصولات مصرفی مرتبط با سلامت و زیبایی (لوازم بهداشتی، عطر، لوازم برقی شخصی و…)عرضه می شود. دیجی استایل مثل دیجی کالا ضمانت بازگشت کالا نیز دارد و سایر فروشندگان می توانند در دیجی استایل به فروش محصول خود بپردازند.

برای آشنایی بیشتر با دیجی استایل می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بانی مد

لوگو بانی مد

بانی مد فروشگاه آنلاین مد و لباس است و از سال ۱۳۹۳ با فروش محصولات جین وست کار خود را آغاز کرد. این پلتفم هم اکنون با ده ها برند و تولید کننده داخلی و خارجی همکاری کرده و به فروش آنلاین محصولات آن ها اشتغال دارد. بانی مد علاوه بر فروش پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه، به فرش لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانه، اسباب بازی و محصولات فرهنگی و هنری نیز اشتغال دارد. بانی مد نیز ضمانت بازگشت کالا دارد.

برای آشنایی بیشتر با بانی مد می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

مدیسه

لوگو مدیسه

مدیسه فروشگاه تخصصی مد و پوشاک است. از سال ۱۳۹۴ فعالیت مدیسه آغاز شده است. مدیسه مشابه دیگر فروشگاه های معرفی شده، محصولات زنانه، بچگانه، مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم ورزشی نیز به فروش می رساند. علاوه بر آن، مدیسه لوازم خانه (مبلمان، آشپزخانه و…)، کالاهای تندمصرف، کالاهای الکترونیکی و انواع هدایا را به فروش می رساند. مدیسه در شرایط خاصی امکان مرجوع کردن محصولات را فراهم کرده است.

برای آشنایی بیشتر با مدیسه می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بوتیک

لوگو بوتیک

بوتیک جستجوگر هوشمند پوشاک و محصولات مد از فروشگاه های مختلف است. بوتیک از سال ۱۳۹۵ فعال است. بوتیک محصولات پوشاک زنانه، پوشاک کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک مردانه، کیف و کفش و اکسسوری و زیورآلات را قابل جستجو و فیلتر می کند.

برای آشنایی بیشتر با بوتیک می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

ایران مدلینگ

لوگو ایران مدلینگ

ایران مدلینگ مجله مد و پوشاک است. از سال ۱۳۹۸ این مجله فعال است. ایران مدلینگ موضوعات مرتبط با پوشاک، صنعت مد، مدل ها، اخبار جهانی مد و پوشاک و مقالات مرتبط با زیبایی را پوشش می دهد. ایران مدلینگ اطلاعات مختلف در مورد مدلهای ایرانی در ایران و سراسر جهان را نیز پوشش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با ایران مدلینگ سرویس می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

مداجاب

لوگو مداجاب

مداجاب پلتفرم اختصاصی انتشار و جستجوی آگهی‌های شغلی در حوزه مد و پوشاک است. مداجاب از سال ۱۳۹۸ تا کنون فعال است. شرکت‌های تولید‌کننده‌ی محصولات مد و پوشاک و شرکت‌های فعال در فروش و بازاریابی این حوزه، از مداجاب برای یافتن نیروهای خود استفاده می‌کنند. بر اساس آمار مداجاب، هر ماه بیش از ۲ میلیون ایمیل اطلاع رسانی کسب و کار جدید از سوی مداجاب ارسال می‌شود.

خدمات دیگری مثل انتشار اخبار تخصصی حوزه مد و پوشاک و آکادمی آموزشی مد و پوشاک نیز از سوی مداجاب و کسب و کارهای زیرمجموعه‌ی آن ارائه شده است. مدانیوز موتور جستجوی هوشمند خبر مد و پوشاک و مداآکادمی ارائه دهنده آموزش و محصولات آموزشی در حوزه مد و پوشاک است.

برای آشنایی بیشتر با مداجاب و کسب و کارهای مرتبط با آن می‌تواند به پروفایل مداجاب در بلینک مراجعه کند.

سایر استارتاپ های مد و پوشاک

استارتاپ های فوق تنها تعداد محدودی از استارتاپ های مد و پوشاک هستند. برای مشاهده ی لیست کامل استارتاپ های این حوزه، می توانید به لیست استارتاپ های مد و لباس در اکوموتیو مراجعه کنید.

استارتاپ های مد و پوشاک غیر فعال

شکست استارتاپ ها در تمام حوزه ها امر معمولی است. استارتاپ های مد و پوشاک هم از این امر مستثنا نیستند. بسیاری از استارتاپ ها به دلایل گوناگونی مثل ناتوانی در رقابت و اشتباهات بنیان گذاران و قدرت رقبا، به سرعت از بین می روند. دنبال کردن شکست این استارتاپ ها می تواند برای ساخت کسب و کار قدرتمندتر و فرار از تله های مختلف کسب و کار مفید باشد. تا کنون استارتاپ هایی مثل بایکس، ببینو، شیک بوتیک، اوکی مد، ربانی، این سبک و اتم ایکس بنیان گذاری شده، اما در رقابت با رقبای خود شکست خورده اند.

برای مشاهده ی لیست کامل استارتاپ های شکست خورده در این حوزه می توانید به لیست استارتاپ های مد و پوشاک غیر فعال در سایت بلینک مراجعه کنید.

تا کنون مشتری استارتاپ های مد و پوشاک بوده اید؟ چه تجربه ای از کار با این استارتاپ ها دارید؟ نظرتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *