معرفی استارتاپ

معرفی برترین استارتاپ های ورزشی ایران

برترین استارتاپ های فعال ورزشی و استارتاپ های شکست خورده در حوزه ورزش

لیمو HR

ورزش مستمر یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که ساکنان شهرهای امروزی باید انجام دهند. زندگی شهری امروزی، جای فعالیت بدنی کافی باقی نمی گذارد. به همین دلیل هر نوع فعالیت بدنی که زندگی ثابت و بدون تحرک امروزی را کمی متحرک کند، ارزش بسیاری دارد.

استارتاپ ها و کسب و کارهای متعددی برای در دسترس تر کردن خدمات مختلف ورزشی ایجاد شده اند و در حال فعالیت هستند. این خدمات بعضا استفاده از زیرساخت ها را ساده تر می کنند (مثل استارتاپ های رزرو خدمات ورزشی)، یا برخی از آن ها، دسترسی به مربیان و محتوای آموزشی را ساده تر می کنند (مثل سرویس های خرید خدمات مربی ورزشی). استارتاپ هایی نیز با هدف در دسترس قرار دادن اطلاعات مرتبط با ورزش فعالیت می کنند (مثل استارتاپ های بررسی وضعیت آب و هوا در کوهستان ها). برخی از استارتاپ ها نیز شبکه های اجتماعی هستند و علاقه مندان به ورزش و اطلاعات ورزشی را به یکدیگر متصل می کنند.

در این مقاله با استفاده از داده های لیست های کسب و کارهای اکوموتیو برترین استارتاپ های ورزشی را جمع آوری کرده ایم. این لیست ها از سال ۱۳۹۷ در حال تکمیل هستند و با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی مالکان استارتاپ ها و شتابدهنده ها ایجاد شده اند. اگر استارتاپ ورزشی شما در این لیست حاضر نیست، هم می توانید استارتاپ خود را از طریق فرم ثبت استارتاپ های اکوموتیو به این لیست ها اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات تکمیلی تر از جمله اطلاعات تماس، بنیان گذاران و … مرتبط با کسب و کار خود را در سایت بلینک به رایگان معرفی کنید تا به لیست استارتاپ های ورزشی اکوموتیو افزوده شود یا می توانید کسب و کار خود را به بلینک افزوده تا به لیست استارتاپ های مرتبط در بلینک اضافه شود.

اگر به دنبال بهترین استارتاپ هایی هستید که در حوزه ی ورزش فعال هستند یا کسب و کارتان در این حوزه است و به دنبال ایده های جدید در این حوزه هستید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

برترین استارتاپ های ورزشی ایران

استارتاپ های متعددی در حوزه ورزش فعالیت دارند. از استارتاپ هواکوه که صرفا خدمات هواشناسی برای کوه نوردان ارائه می کند تا طرفداری که شبکه اجتماعی ورزشی است و فروشگاه های متعدد ورزشی که خدمات و محصولات مورد نیاز ورزش را عرضه می کنند. در ادامه لیستی از این استارتاپ ها معرفی می شود. لازم به ذکر است که این لیست تنها استارتاپ های این حوزه نیست و می توانید استارتاپ های خود را نیز به اکوموتیو اضافه کنید.

انرجیم

لوگو انرجیم
لوگو انرجیم

انرجیم پلتفرم دسترسی به دوره های آنلاین آموزش بدن سازی و تناسب اندام است. انرجیم از سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده است. خدمات انرجیم شامل دسترسی به صدها تمرین ارائه شده از سوی مربیان ایرانی است. با استفاده از انرجیم، یک تلفن همراه و الگوریتم های هوش مصنوعی آن، می توان برنامه های ورزشی تخصصی دریافت کرد.

برای آشنایی بیشتر با استارتاپ انرجیم می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

هوا کوه

لوگو هواکوه
لوگو هواکوه

هوا کوه وبسایت هواشناسی کوهستان است. هواکوه از سال ۱۳۹۴ فعالیت می کند. مشتریان مد نظر هواکوه، کوهنوردانی هستند که به دنبال فتح قله های کشور هستند. این سایت ۳۰۰ قله و ۴۰۰ منطقه مرتفع کشور را پوشش می دهد و با استفاده از اطلاعات هواشناسی ارائه شده از منابع معتبر، پیش بینی های مناسب هواشناسیی برای این مناطق ارائه می کند تا کوه نوردان بتوانند از هوای نامساعد دوری کنند.

برای آشنایی بیشتر با هوا کوه می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

بریم کوه

لوگو بریم کوه
لوگو بریم کوه

بریم کوه فروشگاه آنلاین تجهیزات کوه نوردی و همسفر یابی برای سفرهای فتح قله های مختلف است. بریم کوه از سال ۱۳۹۷ در حال فعالیت است. خدمات بریم کوه شامل فروشگاه بریم کوه، معرفی قله ها و ارتفاعات کشور، ارائه دوره های آموزشی به علاقه مندان، برگزاری برنامه های کوه نوردی، سنگ نوردی، طبیعت گردی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ورزشی در طبیعت و امکان شبکه سازی و معرفی کوه نوردان است. این استارتاپ به همراه هوا کوه زیر مجموعه ی یک شرکت است.

برای آشنایی بیشتر با کسب و کار بریم کوه می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

آنلاین اسپرت

لوگو آنلاین اسپرت
لوگو آنلاین اسپرت

آنلاین اسپرت فروشگاه آنلاین پوشاک و لوازم ورزشی است. از سال ۱۳۹۳ فعالیت می کند. این فروشگاه انواع لوازم ورزشی از جمله پوشاک، انواع لوازم حرفه ای مثل توپ، لوازم تمرینی، لوازم کوهنوردی و … را نیز برای فروش عرضه می کند. آنلاین اسپورت علاوه بر فروش محصول، به تولید محتوای ویدئویی و متنی برای آموزش و معرفی ورزش ها و ارائه خدمات استعداد یابی نیز مشغول است.

برای آشنایی بیشتر با آنلاین اسپرت می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

طرفداری

لوگو طرفداری
لوگو طرفداری

طرفداری پلتفرم شبکه اجتماعی و بستر اطلاع رسانی ورزشی است. طرفداری از سال ۱۳۹۱ فعال است. طرفداری اخبار داخلی و خارجی را به صورت اختصاصی آماده مصرف می کند، محتوای جنبی در مورد لیگ های داخلی و خارجی تولید می کند و اطلاعات تخصصی از لیگ ها و باشگاه ها منتشر می کند. طرفداری علاوه بر اخبار، امکان انتشار محتوا از سوی کاربران و امکان نظر دهی و بر قرار ارتباط میان افراد مختلف را نیز فراهم می کند.

برای آشنایی بیشتر با طرفداری می توانید به پروفایل آن در بلینک مراجعه کنید.

استارتاپ های غیرفعال ورزشی

شکست استارتاپ ها امر معمولی است. بسیاری از استارتاپ ها به دلایل گوناگونی مثل ناتوانی در رقابت و اشتباهات بنیان گذاران و قدرت رقبا، به سرعت از بین می روند. دنبال کردن شکست این استارتاپ ها می تواند برای ساخت کسب و کار قدرتمندتر و فرار از تله های مختلف کسب و کار مفید باشد. تا کنون استارتاپ هایی مثل شمبیت، جیم جیم، فیتب در این حوزه بنیان گذاری شده، اما در رقابت با رقبای خود شکست خورده اند. لیست کامل این استارتاپ ها را می توانید در لیست مرتبط در بلینک مشاهده کنید.

تا کنون مشتری این استارتاپ ها بوده اید؟ چه تجربه ای از کار با این استارتاپ ها دارید؟ نظرات خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *