اخبار استارتاپی

با هدف توسعه مراکز هم آفرینی، نشست شهرک های صنعتی و فن بازارهای استانی برگزار شد

لیمو HR

با هدف تشریح اهداف و فرآیند توسعه مراکز هم آفرینی، نشست مدیران و نمایندگان هفت شهرک صنعتی و فن بازارهای کشور با تلاش های دفتر توسعه زیرساخت های زیست بوم نوآوری برگزار شد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، در تاریخ هشتم آذرماه سال جاری، در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، نشستی میان مدیران و نمایندگان شهرک های صنعتی و فن بازار های کشور برگزار شد. این نشست پیرو توافق نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و معاونت علمی ریاست جمهوری با هدف توسعه مراکز هم آفرینی کشور و با حضور مدیران و نمایندگان از استان های کرمانشاه، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، تهران، البرز و آذربایجان شرقی برگزار شد.

توافق نامه مذکور، به دنبال اشتراک گذاری ظرفیت های مازاد و بدون استفاده خطوط تولید واحدهای صنعتی در سراسر کشور و توسعه مراکز هم آفرینی کشور است.

در این نشست دستور العمل ها و فرآیندهای لازم برای شکل گیری این مرازک برای مخاطبان جلسه بیان شد. در پایان جلسه نیز مقرر شد که حاضران جلسه با توجه به ظرفیت های منطقه تحت مدیریت خود، به شناسایی صنایع و شرکت های مستعد و معرفی آن ها برای تشکیل مراکز هم آفرینی اقدام کنند.

توسعه مراکز هم آفرینی یکی از تلاش های اخیر معاونت علمی

گفتنی است که اخیرا معاونت علمی ریاست جمهوری تلاش های چشمگیری برای درگیر کردن صنایع بزرگ کشور و مراکز نوآوری به انجام رسانده است. از جمله این تلاش ها می توان به سرمایه گذاری شرکت نفت برای توسعه تجهیزات حفاری و سرمایه گذاری هلدینگ شستا در زیرمجموعه های کشاورزی خود اشاره کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *