اخبار استارتاپیاخبار سلامتاخبار هوش مصنوعی

دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران(iAAA)

لیمو HR

دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران (iAAA) با آموزش، کار عملی و ۶۰۰ میلیون تومان جایزه برگزار می شود.

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که راجع به هوش مصنوعی نشنیده باشد و کمتر کسب وکاری هست که از این فناوری استفاده نکند. جنبه های مختلف زندگی ما از سلامت و مدیریت منابع انسانی تا اقتصاد، نفت و پتروشیمی تحت تأثیر این پدیده جدید هستند و ماه به ماه و گاه هفته به هفته، همه چیز در دنیای فناوری متحول می شود.

جایزه سالانه ی هوش مصنوعی ایران، از برجسته ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه هوش مصنوعی در کشور است. این رویداد با همکاری بنیاد ملی نخبگان، ستاد علوم شناختی، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و نهادهای دولتی و خصوصی دیگر برگزار می شود.

در سال گذشته، تمرکز این رویداد بر زمینه تصاویر دندان قرار گرفته بود. در سال جاری، این مسابقه بر روی تصویربرداری مغز تمرکز دارد.

در دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران در سال ۱۴۰۲ که دوره ی جدید از دوره های چندماهه مسئله محور است، شرکت کنندگان ابتدا ۳ ماه در کلاس های آموزشی، حل تمرین و کارگاه های جانبی هوش مصنوعی به صورت آنلاین شرکت می کنند و پس از آمادگی علمی به صورت تیمی یا فردی طی ۲ ماه در چالش مشخص شده توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در زمینه ی MRI و تصویربرداری مغز فعالیت می کنند.

در پایان این جایزه سه گروه مجهز برنده انتخاب می شوند و جوایز نقدی به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان و امتیاز نخبگانی به آن ها اعطا می شود علاوه بر این، سایر شرکت کنندگان نیز می توانند از مزایا و فرصت های کارآموزی، استخدام و گواهینامه بهره مند شوند. این رویداد فرصتی فراهم می کند تا افراد علاقه مند به هوش مصنوعی، نقاط قوت خود را نمایش دهند و در محیطی رقابتی و پویا به بهترین شکل ممکن از توانمندی های خود استفاده کنند.

این مسابقه توسط بنیاد ملی نخبگان (در قالب طرح شهید بابایی) برگزار می شود و هدف آن علاوه بر تربیت نیروهای متخصص و جذب آن‎ها در بازار کار فناوری ایران، این است که هوش مصنوعی هر چه بیشتر به کسب وکارهای بزرگ و کوچک ایرانی وارد شود. بنیاد ملی نخبگان امیدوار است که بتواند روحیه کار تیمی را در فعالان این حوزه تقویت کند، ساخت ابزارهای این حوزه را به آن ها آموزش بدهد و بین صنعت پزشکی و هوش مصنوعی ارتباطات مؤثر برقرار کند.

مخاطبان دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران

مخاطبان این دوره دانشجویان رشته های فنی، برق، مکانیک و حتی پزشکی و مهندسی پزشکی هستند. علاوه بر دانشجویان و فارغ التحصیلان، همه ی علاقه مندان می توانند در این رویداد آموزش ببینند و خود را در قالب این مسابقه به چالش بکشند و با دنیای گسترده هوش مصنوعی ارتباط بگیرند.

با شرکت در دوره آموزشی دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران، شرکت کنندگان این حوزه را به صورت کاملاً عملی و در قالب مسائل واقعی یاد خواهند گرفت، همچنین این فرصت فراهم است که بعد از تمام شدن آموزش، آن را در قالب کارآموزی دانشگاه ارائه داده و یا سرمایه اولیه برای توسعه ایده دریافت کنند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به سایت رسمی مسابقه مراجعه کرده یا از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۶۵۱۶۰، اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند.

پوستر دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران(iAAA)
پوستر دو‌مین جایزه سالانه هو‌ش مصنو‌عی ایران(iAAA)
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۱]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *