اخبار اطلاعات و ارتباطات

افتتاح فیبر نوری چهارباغ البرز

لیمو HR

در سفر یک روزه، وریز ارتباطات پروزه فیبر نوری چهارباغ البرز را افتتاح کرد.

به گزارش اکوموتیو به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، عیس زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر روز گذشته خود به استان البرز، پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای این شهر را افتتاح کرد.

وزیر ارتباطات در گفته های خود، فیبر نوری منازل و کسب و کارها را پروژه ای راهبردی برای کشور خواند و گفد:« این پروژه تا دهه های آینده کشور را در این حوزه بی نیاز می کند.»

وی با اشاره به پروژه فیبر نوری چهارباغ البرز و تست سرعت ۷۰۰ مگابیتی در این مدرسه در آن افزود:« این سرعت ها ۷۰ تا ۸۰ برابر سرعت های کنونی است که یک انقلاب در این حوزه به حساب می آید.»

زارع پور بر اهمیت این پروژه برای کشور و وزارت ارتباطات تاکید کرد و گفت:«اجرای این پروژه را در تمام استان ها پیگیری می کنیم تا امید در بخش ارتباطات تقویت شود. به دلیل اینکه بخش مهمی از کار مردم در این حوزه است رضایت بخشی بسیاری دارد و می توانیم طعم شیرین استفاده از فناوری را به مردم بچشانیم.»

الزام قانونی توسعه فیبر نوری به سراسر کشور

برنامه هفتم توسعه وزارت ارتباطات را مسئول توسعه فیبر نوری در سراسر کشور می داند. افتتاح پروژه فیبر نوری چهارباغ البرز تنها بخشی از این مسئولیت است. وزارت ارتباطات برای رسیدن به اهداف این برنامه و تسریع توسعه فیبر نوری در سراسر کشور، از سایر منابع دولتی و بخش خصوصی نیز کمک می گیرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *