ابزارهای مدیریتیاخبار استارتاپی

معرفی کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

لیمو HR

کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل از سوی شایان شلیله نوشته شده است. در اکوسیستم نوآوری و استارتاپی کشور، کمتر به اشتباهات و تصمیماتی که منجر به شکست کسب و کارها می شود، پرداخته شده است. این کتاب یکی از معدود مواردی است که به اشتباهات و خطاهای مدیران عامل کسب و کارها پرداخته است.

آقای شلیله در مورد کتاب خود می گوید:« در این کتاب در مورد اشتباه های رایجی نوشتم که معمولا مدیرعامل ها (بنیانگذاران و صاحبان کسب و کار) انجام میدن. من توی این سالها حداقل با ۲۰ شرکت و استارتاپ و مدیرعامل به عنوان مشاور (adviser) یا منتور (mentor) کار کردم و مواردی که در این کتاب به آنها اشاره میکنم، کم و بیش در تمام این شرکت‌ها وجود داشته و دارد. معمولا وقتی از من برای کمک دعوت به همکاری میشه، که مدیرعامل با این چالش مواجه که پرسنل یا کار نمی‌کنند و یا درست کار نمی‌کنند. یعنی از نگاه مدیرعامل، مشکل از طرف پرسنل شرکت و اعضای تیم دیده شده و نه خودش در جایگاه مدیرعامل. ولی در اصل این خود «مدیرعامل» بوده که باید رفتار خودش رو اصلاح میکرده.»

شایان شلیله از فعالان اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور است. وی سال هاست که به عنوان یکی از چهره و سلبریتی های فعال در این اکوسیستم شناخته شده و در بسیاری از نقاط عطف اکوسیستم حضور داشته است. او به چشم خود تصمیمات خوب و بد کسب و کارهای مختلف را دیده است و اکنون نه تنها از روی تجربه ی شخصی خود، که تجربه ی ده ها و صدها استارتاپ و کسب و کار نوپای دیگر، کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل را نگاشته است.

تهیه کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل

کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل از سوی نشر بله منتشر شده و هم اکنون به صورت چاپی و الکترونیکی در دسترس است.

برای تهیه کتاب چند اشتباه رایج یک مدیرعامل می توانید نسخه چاپی آن را از دیجی کالا تهیه کرده یا اگر به کتاب های الکترونیکی علاقه دارید، نسخه ی الکترونیکی را از فیدیبو تهیه کنید.

جلد کتاب چند اشتباه رایج یک مدیر عامل
جلد کتاب چند اشتباه رایج یک مدیر عامل
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۳]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *