اخبار استارتاپیاخبار سلامت

از جاده قدیم نرو؛ آغاز اجرای جدیدترین کمپین متفاوت محیطی دکتردکتر

لیمو HR

سهولت دسترسی به خدمات صنعت پزشکی مهم است و باید برای تثبیت ارزش آن در ذهن مخاطب، برنامه های هدفمندی را اجرا کرد.

دکتردکتر به‌عنوان یکی از پیشتازان فعال در حوزه خدمات پزشکی و سلامت، در جدیدترین کمپین محیطی خود درخواستی صریح کرده: از جاده قدیم نرو!

به‎ هرحال مسیرهای قدیمی، جواب های تکراری و پردردسر را با خود به همراه دارند. این در حالیست که ورود به مسیری جدید، تجربه هایی نو را برای ما به ارمغان خواهند آورد.

برای همین دکتردکتر از مخاطبش می خواهد که به فضای آنلاین اعتماد کند و این بار، به صورت اینترنتی از هر کجای ایران نوبت بگیرد. برای ایجاد همبستگی میان پیام و اجرا هم از کلمه، تصویر و حال و هوای عید و جاده استفاده کرده است.

با یک بررسی ساده می توان به این نکته پی برد که این برند با شناسایی نیازهای خدمات درمانی جامعه، محصولی کاربردی را برای مخاطبش طراحی کرده است.

امکان جستجو از کامل ترین لیست شهر و تخصص، بررسی نقاط قوت و ضعف پزشک با استفاده از نظرات کاربران و داشتن حق انتخاب، ثبت نوبت حضوری یا ویزیت بدون نیاز به مراجعه به پزشک در بستر چت یا تماس تلفنی، پررنگ ترین امکانات دکتردکتر هستند.

برای اجرای این کمپین، دکتردکتر صفحه ی لندینگ اختصاصی را برای ماندگاری و تاثیرگزاری بیشتر در ذهن مخاطبش هم طراحی کرده. البته امکان برقراری ارتباط آنلاین و تلفنی با پزشک یا گرفتن نوبت هم در این صفحه وجود دارد. البته دکتردکتر، کد تخفیفی یک ساله برای استفاده از خدمات ویزیت تلفنی هم برای مخاطبینش در این صفحه درنظر گرفته که تا ۱۲ بار قابل استفاده است.

سوال مهمی که در انتها مطرح می شود این است که دکتردکتر چقدر با اجرای این کمپین، موفق به تغییر رویکرد مخاطبانش نسبت به روش های قدیمی گرفتن نوبت پزشک می شود؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان این کمپین وانتشار گزارش آن از طرف این برند، باید صبر کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *