اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

تامین مالی جمعی اینوتکس ابزاری برای شروع و تداوم فعالیت کسب و کارها

لیمو HR

با هدف جمع آوری سرمایه‌های خرد برای تزریق به شرکت‌های فناور و نوآور، رویداد تامین مالی جمعی اینوتکس برگزار می شود.

به گزارش اکوموتیو، به نقل از  ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویداد تامین مالی جمعی با هدف جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و تزریق آن به اقتصاد کسب‌وکارها در جهت گسترش و توسعه‌ آنها، در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ و در ۴ روز برگزار می شود.

تامین مالی جمعی یا کرادفاندینگ، ابزار مالی نوین برای جذب سرمایه و مبتنی بر سرمایه‌های خرد است. مزایای تامین مالی جمعی، باعث توجه به این شیوه جذب سرمایه شده است و در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته که با مجوز از شرکت فرابورس ایران انجام می‌شود.

طرف سرمایه‌پذیر یا متقاضی یا شروع‌کننده پروژه، سرمایه‌گذاران، تامین‌کنندگان یا کسانی که منابع مورد نیاز را تامین می‌کنند و واسط بین این دو که همان سکو یا پلتفرم تامین مالی جمعی نامیده می‌شود ارکان تامین مالی جمعی هستند.

زمان بندی و روش ثبت نام در تامین مالی جمعی اینوتکس

متقاضیان جذب سرمایه از طریق رویداد تامین مالی جمعی اینوتکس، می‌توانند تا تاریخ ۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، اطلاعات خود را تکمیل نمایند. برای ثبت‌نام می‌توانند به crowdfunding.inotex.com مراجعه یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۲۴۲۲ تماس حاصل نمایند.

سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۴»، از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

تامین مالی جمعی اینوتکس

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *