اخبار استارتاپیاخبار بازیاخبار رسانهاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

رویداد سکوی پرتاب غزال با سرمایه گذاری ۷.۷ میلیاردی خاتمه یافت

لیمو HR

رویداد سکوی پرتاب غزال، رویداد سرمایه گذاری بر روی استارتاپ های سازنده بازی های رایانه ای، با سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی بر تیم های منتخب استارتاپی سازنده بازی های رایانه ای به کار خود خاتمه داد.

به گزارش اکوموتیو، مرحله پایانی رویداد سکوی پرتاب غزال در روز بیست و سوم دی ماه ۱۴۰۲ با همکاری مجموعه ۱۰۰ استارتاپ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حاشیه نهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر برگزار شد.

برگزاری مرحله پایانی رویداد سکوی پرتاب غزال

۶ تیم منتخب از ۳۰ تیم استارتاپی که موفق شده بودند به مرحله نهایی راه پیدا کنند، طرح خود را نزد هیئت داوران ارائه و پس از تصمیم گیری آنان، تیم های استارتاپی ای که موفق به جذب سرمایه شده بودند، معرفی شدند.

هیئت داوران مرحله نهایی رویداد سکوی پرتاب غزال متشکل از آقایان: آرش معبودی از صندوق سرمایه گذاری نوآفرین، دانیال صابر سمیعی از صندوق پژوهش و فناوری گیلان، حسین نائینی از استودیوی تاد، محمد حیدری از استودیوی پاییزان، مصطفی کیوانیان از استودیوی آنو،علیرضا فراهانی از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حسن مهدی اصل از استودیو سورنا گیمز، پیام آزادی از صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق و احسان جازم از بنیاد ملی بازی های رایانه ای به قضاوت و راهنمایی تیم ها پرداختند.

برگزیدگان پایانی رویداد سکوی پرتاب غزال

ارائه جایزه مرحله پایانی رویداد سکوی پرتاب غزال

در مرحله پایانی رویداد سکوی پرتاب غزال استودیوی پیله به عنوان برترین تیم موفق به جذب ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد.

استودیوهای میدوپیا و نورولند به ترتیب موفق به جذب سرمایه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده و تیم های استارتاپی سرگرمیدن، مروارید و حسان به ترتیب موفق به جذب سرمایه به مبلغ ۹۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان از سوی سرمایه گذاران شدند.

خاطر نشان می سازد در سکوی پرتاب غزال تعداد بیش از ۵۰ تیم استارتاپی در حوزه بازی های رایانه ای شرکت داشتند که از این تعداد، ۳۰ تیم برتر در پیش رویداد دوم طرح خود را ارائه و از این تعداد ۶ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

امروز این ۶ تیم استارتاپی، طرح خود را نزد هیئت داوران ارائه و پس از تصمیم گیری هیئت داوران، شرکت های استارتاپی در حوزه بازی های رایانه ای که موفق به جذب سرمایه شده اند، معرفی شدند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *