اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

کارگاه آشنایی با کسب و کارهای نوپا استان البرز برگزار شد.

کارگاه آموزشی آشنایی با کسب و کارهای نوپا (استارتاپ­ ها) و تحلیل نمونه های موفق کشاورزی برای شرکت ­های خدمات فنی و مشاوره ای برگزار شد.

لیمو HR

به گزارش دفتر پروژه کسب و کارهای نوپا، کارگاه یک روزه آشنایی با کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ­ها) و تحلیل نمونه های موفق کشاورزی برای شرکت­های خدمات فنی و مشاوره ای استان البرز امروز سه شنبه ۲۱ اسفند در سالن جلسات آن سازمان برگزار گردید.

این کارگاه با همکاری پروژه کسب و کارهای نوپا و سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در ادامه همکاری توسعه کسب و کارهای نوپا به اجرا درآمد. در این کارگاه مدیران شرکت­های خدمات فنی و مشاوره­ای با مفاهیم و مهارت­های مورد نیاز راه ­اندازی استارتاپ ها آشنا شدند.

همچنین نمونه­ های موفق استارتاپ های حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفتند. قسمت دوم این کارگاه به بررسی بهین تجربه یکی از استارتاپ های فعال حوزه کشاورزی اختصاص داشت. در این قسمت شرکت کنندگان به صورت عملیاتی با مراحل راه ­اندازی یک کسب و کار نوین استارتاپی آشنا شدند.

به منظور استفاده از ظرفیت شرکت های خدمات فنی و مشاوره ­ای پروژه کسب و کارهای نوپا به همراه سازمان جهاد کشاورزی استان برنامه­ های متعددی را طی سال آینده برگزار خواهد نمود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *