اخبار استارتاپی

برگزاری نخستین رویداد استارتاپی مساجد جهان اسلام

رئیس ستاد عالی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد كشور از برگزاری نخستین استارتاپ مساجد جهان اسلام به مدت سه روز در تهران خبر داد.

لیمو HR

حجت‌الاسلام حبیب‌ رضا ارزانی رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور از برگزاری نخستین رویداد استارتاپی مساجد جهان اسلام به مدت سه روز در تهران خبر داد و در پاسخ به اینکه اقدام این کانون ها برای تحقق شعار سال چیست، گفت: اخیراً جلسه‌ای با مدیران ستادهای کانون های مساجد استان ها داشتیم که در این جلسه دقیقاً دو موضوع را دنبال می کردیم. وی افزود: یکی از این موضوعات بحث تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و دیگری شعار سال بود که در این زمینه بحثمان این بود که در چند عرصه می‌توانیم فعالیت داشته باشیم؛ یک عرصه تولید فیزیکی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند.

راه‌اندازی شبکه توزیع کالاهای کانون‌های مساجد کشور

ارزانی ادامه داد: برخی از کانون های ما در کشور در عرصه تولید کارهای بسیار فاخر هنری و فرهنگی دارند و کالاهای خود را عرضه می‌کنند که ما یک شبکه توزیع برای این کالاها را داریم آماده می‌کنیم که خود بچه‌های مسجد و مردم می‌توانند کالاها را ببینند و خریداری کنند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بحث مهم‌تر از این، بحث تولید فکر، اندیشه، نوآوری و خلاقیت است که در این حوزه چند کار در دستور کار قرار داریم نخست اینکه امسال را سال آموزش اعلام کردیم زیرا بسیاری از اعضای کانون‌ها که خلاقیت و نوآوری دارند اما کیفیت عرضه کالا را نمی‌دانند که به چه مدلی باشد و در این راستا رویداد استارتاپی و ایده شو را ویژه مساجد کشور تعریف کردیم.

وی از راه‌اندازی رویداد مساجد جهان اسلام خبر داد و گفت: نخستین رویداد استارتاپی یا ایده‌شو مساجد جهان اسلام را که یک کار بسیار فاخر است به‌مدت ۳ روز در تهران برگزار خواهیم کرد که در آن ایده‌هایی که برای جذب کودکان و نوجوانان جهان اسلام به مساجد مؤثر است را آموزش خواهیم داد.

ارزانی تأکید کرد: در این رویداد نگاه وحدتی جهان اسلام حاکم است و تنها مختص جهان تشیع یا تسنن نیست بلکه تمام مساجد جهان اسلام و به طور خاص‌تر مساجد کشورهای عضو اکو مدنظر هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *