اخبار استارتاپی

بهره مندی صنایع دانش بنیان البرز از معافیت مالیاتی

واحدهای صنعتی فاقد قابلیت تولید محصولات دانش بنیان، می توانند با تجدید منابع مالی از طریق بانک ها، از طرح های صنعتی یا سرمایه در گردش از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

لیمو HR

محمد امین فرشی، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اظهار کرد: واحدهای صنعتی که قابلیت تولید محصولات دانش بنیان را ندارند می توانند با تجدید منابع مالی از طریق بانک ها، تکمیل طرح های صنعتی یا سرمایه در گردش از تسهیلات لازم برخوردار شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حساسیت های زیست محیطی و محدودیت اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: به همین منظور نیاز است تا بخش اعظمی از صنایع در شهرک های صنعتی استان مستقر شوند.

فرشی گفت: در زمان حاضر، ۱۲ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره برداری در سطح استان البرزداریم که با توجه به محدودیت و کمبود زمین صنعتی در استان، آماده سازی زیرساخت ها برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از الزامات توسعه صنعتی است.

وی ادامه داد: با هدف اجرای برنامه های حمایت از تولید ملی، از زمانی که سرمایه گذار و صنعتگر به شرکت شهرک های صنعتی استان البرزمراجعه می کند تا زمان شروع تولید و آغاز بهره برداری و نیز در شرایط بحران، همراه و هم پای تولیدکننده هستیم .

فرشی افزود: امسال ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی این شرکت برای توسعه زیر ساخت های شهرک های صنعتی دراستان پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احصاء واحدهای صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: با هدف رونق تولید، به صورت مرتب نشست هایی برگزار تا با احصاء مشکلات واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید، شاهد رونق فعالیت بیش از پیش واحدهای صنعتی و به تبع آن افزایش اشتغال در استان باشیم.
بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *