اخبار استارتاپی

«باسلام» تنها فینالیست ایرانی در جیتکس ۲۰۱۹

باسلام، بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محلی، تنها نامزد ایرانی راه یافته به مرحله‌ی نهایی مسابقه‌ی سوپرنوا در بخش «ستارگان آینده‌ی جیتکس» گردید.

لیمو HR

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس به عنوان بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی، از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود و هم اکنون یکی از تأثیرگذارترین و معتبرترین رویدادهای مرتبط با فناوری روز دنیاست. هر ساله نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان از قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا در نمایشگاه جهانی جیتکس به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود می پردازند.

محصولات ارائه شده در جیتکس در زمینه‌های گوناگون نظیر مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، چاپ سه بعدی، ربات‌ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی، بازی های رایانه ای، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ تاپ هستند. از دیگر مزایای نمایشگاه جی‌تکس می‌توان به ایجاد ارتباطات قوی و مؤثر در صنعت ICT نام برد.

«باسلام» تنها فینالیست ایرانی در جیتکس ۲۰۱۹

سی و نهمین هفته‌ی تکنولوژی جیتکس که از ۶ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ تا ۱۸ مهر ۹۸) در شهر دوبی در حال برگزاری است، میزبان بیش از ۷۵۰ استارتاپ از بیش از ۷۵ کشور جهان است.

یکی از بخش‌های این رویداد بزرگ تحت عنوان ستاره آینده جیتکس مدعیان فراوانی از سراسر جهان دارد که برای دستیابی به عنوان کسب و کار برتر جهان در «مسابقه‌ی سوپرنوا» با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

«باسلام» پس از طی کردن مراحل مقدماتی و ارائه‌ی مفصل درباره‌ی پلتفرم خود و ظرفیت‌های فراوانش در حضور داوران بین‌المللی، موفق شد به عنوان تنها کسب و کار ایرانی به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های سوپرنوا راه پیدا کند. «باسلام» که با شعار «Basalam: Where the World Becomes a Local Market» در جیتکس شرکت کرده، موفق شده پرچم ایران را در کنار فینالیست‌های بزرگی از کشورهای آمریکا، انگلیس، بلژیک، آلمان، پرتغال، ایتالیا، ژاپن، کره، سنگاپور، اسپانیا، نیجریه، عربستان، عمان و… به اهتزاز در بیاورد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *