اخبار استارتاپی

فعالیت ۲ شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر

معاون پژوهش‌ و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه‌ریزی برای فعالیت دو شتاب‌دهنده حوزه معدن در این دانشگاه صورت گرفته که اکنون یک شتاب‌دهنده در برج فناوری مشغول به فعالیت است.

لیمو HR

حسین حسینی تودشکی در جلسه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مسئولان (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در حوزه نوآوری و توسعه آن در زمینه معدن فعالیت‌های جدی داشته باشد.

وی افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی برای فعالیت دو شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته و اکنون یک شتاب دهنده حوزه معدن در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

معاون پژوهش‌ و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شتاب دهنده دوم در حوزه معدن نیز قرار است در دومین برج فناوری این دانشگاه که درحال ساخت است، راه‌اندازی شود. حسینی تودشکی خاطرنشان کرد: در این شتابدهنده ها کسب و کارهای مرتبط با حوزه معدن با محوریت توسعه شرکت‌های دانش بنیان پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصول قابل استفاده در جامعه از برنامه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است، بنابراین دانشگاه فعالیت در حوزه معدن را در اولویت خود قرار داده است.

حسینی تودشکی اضافه کرد: موضوع مدرسه کسب و کار میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اتاق بازرگانی تهران در حال پیگیری است که فضایی برای این مدرسه در نظر گرفته شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *