اخبار استارتاپی

نقش کمیته امداد در زیست بوم کارآفرینی

معاون اشتغال‌زایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های آینده نقشی اساسی در زیست بوم علم و فناوری دارد.

لیمو HR

حجت الله عبدالملکی در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری های مشترک معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: نوآوری های اجتماعی در زیست بوم کسب و کار و خلاقیت برای جامعه مفید است. کمیته امداد امام خمینی(ره) در زیست بوم علم و فناوری فعالیت هایی داشته که می توان به راه اندازی صندوق سرمایه گذاری نوید، افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی، طرح استعداد سنجی جامعه مخاطبان و برگزاری بیش از ۱۰ چالش فناورانه اشاره کرد.

معاون اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: در حال برنامه ریزی برای راه‌اندازی مرکز کارآفرینی نیکوکاری هستیم که افراد علاقه‌مند به نیکوکاری به راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان کمک می‌کنند.

وی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کمک بسیاری در پشتیبانی معنوی و ارائه تسهیلات به پارک‌های فناوری و شرکت های دانش بنیان کمیته امداد امام خمینی(ره) داشته است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال‌های آینده نقشی اساسی در زیست بوم علم و فناوری کشور خواهد داشت. عبدالملکی مطرح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری شرکت تولیدکننده پهپادهای غیر نظامی موفق به توسعه پهپادهایی شده که در سمپاشی و خدمات کشاورزی کاربرد دارند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *