اخبار استارتاپی

عناوین تخفیف ها در اینوتکس ۲۰۲۰ و نحوه بهره مندی از آن ها

دبیرخانه اینوتکس 2020 به منظور حمایت از حضور نوآوران و فناوران برای حضور در نهمین دوره این نمایشگاه و ارائه دستاوردهای خود به مخاطبان، تخفیف­ های ویژه ­ای را درنظر گرفته است.

لیمو HR

به اطلاع مخاطبان و مشارکت کنندگان نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۰) می رساند، دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ به منظور حمایت از حضور نوآوران و فناوران برای حضور در نهمین دوره این نمایشگاه و ارائه دستاوردهای خود به مخاطبان، تخفیف­ های ویژه ­ای را درنظر گرفته است.

الف) تعاریف:

۱) استارتاپ ­های محصول­ محور:
استارتاپ هایی که اقدام به ساخت یا ارتقای یک محصول فناورانه نموده­ اند و هدف آن­ها از حضور در اینوتکس معرفی این محصول یا بازاریابی به منظور فروش بیشتر آن می باشد.

۲) شرکت های دارای فناوری جدید:
شرکت هایی که می خواهند برای اولین بار از فناوری جدید خود در نمایشگاه اینوتکس رونمایی کنند. این فناوری ها تاکنون به بازار عرضه نشده اند و اولین بار در نمایشگاه اینوتکس معرفی می شوند. محصولاتی که به عنوان نمونه یا پروتوتایپ هم ساخته شده اند درصورتی که دارای TRL بالای ۶ باشند می توانند از این حمایت بهره مند شوند.

۳) ایرانیان غیر مقیم:
استارتاپ ها یا شرکت های نوپایی که مدیرعامل یا بنیان گذاران آن از ایرانیان مقیم خارج از کشور باشند و در لیست مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ریاست جمهوری ثبت شده باشند.

۴) پارک های فناوری:
تمامی پارک های فناوری کشور می توانند از این حمایت بهره مند شوند.

۵) شتابدهنده های عضو مرکز شتابدهی نوآوری:
تمامی شتابدهنده هایی که عضو مرکز شتابدهی نوآوری می باشند می توانند از این حمایت بهره مند شوند.

ب) میزان تخفیف های حمایتی:

طبق فایل راهنمای ثبت نام مشارکت کنندگان در نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، براساس نوع هویت و ثبت نام خود به سه روش می توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند:

  • کانترهای استارتاپی: استقرار در یک وجه از کانترهای سه وجهی اینوتکس
  • غرفه های اشتراکی: مطابق با فایل راهنمای ثبت نام
  • غرفه های اختصاصی: غرفه هایی که براساس متراژ مورد نیاز مخاطب به وی تحویل می گردد

بر این اساس هر یک از مشارکت کنندگانی که جزء یکی از موارد زیر باشند، می توانند از حمایت های ویژه دبیرخانه برای حضور در نمایشگاه اینوتکس بهره مند شوند.

  1. استارتاپ های محصول محور دارای کانتر یا غرفه اشتراکی شامل ۳۰% تخفیف
  2. شرکت های دارای فناوری جدید دارای غرفه اختصاصی شامل ۲۰% تخفیف
  3. استارتاپ های ایرانیان غیر مقیم دارای غرفه اشتراکی شامل ۵۰ % تخفیف
  4. پارک های فناوری دارای غرفه اشتراکی شامل ۲۰ % تخفیف
  5. شتابدهنده های عضو مرکز شتابدهی نوآوری دارای غرفه اشتراکی شامل ۱۰ % تخفیف

لازم به ذکر است شرکت‌ های دانش‌ بنیان می توانند با ارائه گواهی نامه حضور در نمایشگاه و فاکتور پرداختی، ۷۰% از هزینه های شرکت در نمایشگاه را از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت نمایند. برای اطلاع از نحوه دریافت این حمایت به این سایت مراجعه نمایید.

ج) نحوه بهره مندی از تخفیفات:

مشارکت کنندگان به منظور دریافت کدهای تخفیف لازم است که درخواست خود را به آدرس ایمیل sanjesh@inotex.com ارسال نمایند. بدین ترتیب کارشناسان مجموعه پس از بررسی و صحت سنجی درخواست­ ها موظفند که ظرف ۴۸ ساعت نتیجه را به اطلاعشان برسانند. در غیر این صورت برای اطلاع از وضعیت درخواست خود با شماره ۷۶۴۸۰۰۴۱ داخلی ۱۰۹ تماس حاصل فرمایید.

 

عناوین تخفیف ها در اینوتکس 2020

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *