اخبار استارتاپیکارآفرینی و استارتاپ

بررسی توانمندی‌های استارتاپی حوزه ورزش

در جدیدترین رویداد "دوشنبه‌های استارتاپی" که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود توانمندی‌ها استارتاپ‌های حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی به منظور جذب سرمایه ارزیابی خواهد شد.

رویداد آنلاین “دوشنبه های استارتاپی” با هدف جذب سرمایه در حوزه ورزش روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری مرکز ملی نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و معاونت علمی ریاست جمهوری برای استارتاپ ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه برگزار می‌شود.

در این رویداد ۶ استارتاپ این حوزه توانمندی‌های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می‌کنند. همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه خواهد شد.

در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارائه می‌دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *