اخبار استارتاپی

رویداد «ابتکار مردم» برگزار می‌شود

رویداد ابتکار مردم باهدف ارائه پاسخ‌های مردمی برای حل مسائل اولویت‌دار کشور به رئیس جمهور منتخب و دولت مردمی برگزار می شود.

دبیر رویداد «ابتکار مردم» از برگزاری رویداد ابتکار مردم با هدف بسیج ظرفیت‌ نخبگان کشور و پاسخ یابی برای مسائل اولویت دار پیش روی دولت مردمی خبر داد و گفت: راه حل های برتر پس از ارزیابی، در نمایشگاهی یک‌روزه به مسئولان و مدیران ارشد دولت مردمی ارائه خواهد شد.

مهدی حقی، دبیر رویداد «ابتکار مردم» با اشاره به نقش کلیدی و اثرگذار مردم در پیشبرد امور انقلاب اسلامی اظهار داشت: پس از انتخاب دولت انقلابی که با شعار مردمی سازی حکمرانی برای ایجاد ایران قوی و تحول در اداره کشور با رویکرد حل مسائل اصلی، آن چیز که می‌تواند بیش‌ازپیش نویدبخش تحقق دولت اسلامی و حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی به‌سوی ایجاد تمدن نوین اسلامی گردد، رویکرد دولت در حل مردمی مسائل است.

دبیر رویداد «ابتکار مردم» تحول را واقعی را مهم‌ترین نتیجه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری دانست و ابراز داشت: امروز باید به نحوی عمل شود تا امید و نشاط از طریق حل نیازهای اساسی، به زندگی مردم بازگردد.

حقی با تأکید بر اینکه بسیج مردمی‌ترین نهاد انقلاب اسلامی است تصریح کرد: این نهاد ارتباط تنگاتنگی با بدنه مردم داشته و اشرافی دقیق بر نیازها و مسائل اصلی کشور دارد که می‌تواند به حلقه اتصالی میان مردم و دولت برای شناسایی و حل مسائل اولویت‌دار کشور تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با اعلام خبر برگزاری رویداد «ابتکار مردم» گفت: این رویداد باهدف بسیج ظرفیت‌ نخبگان کشور و پاسخ‌یابی برای مسائل اولویت‌دار پیش روی دولت مردمی برگزاری می‌شود.

حقی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم، نخبگان، صاحب‌نظران و اندیشمندان می‌توانند با مراجعه به پلتفرم چالش به این نشانی و مراجعه به قسمت رویداد ابتکار مردم پاسخ‌های نوآورانه، فناورانه و اندیشگاهی خود را در راستای حل مسائل اولویت‌دار کشور ثبت و ارائه کنند افزود: پس از جمع‌آوری، ارزیابی و اولویت‌بندی راه‌حل‌ها، پاسخ‌های برتر در نمایشگاهی، به مدیران ارشد دولت مردمی و همچنین مدیران سایر بخش‌های نظام عرضه می‌گردد.

دبیر رویداد «ابتکار مردم» تصریح کرد: این رویداد سکویی است جهت معرفی راه حل‌های حکمرانی که توسط هسته‌های نخبگانی سراسر کشور طراحی شده و آماده ارائه و اجرا خطاب به دولتمردان دولت سیزدهم است.

وی عدالت را یکی از ویژگی‌های رویداد «ابتکار مردم» برشمرد و اظهار داشت: یکی از چالش های موجود تمرکز مجموعه‌های تصمیم‌ساز دولت ها در مرکز است؛ در این رویداد عموم مردم ایران از تام نقاط کشور امکان ارائه راه‌حل را دارا می‌باشند. مدیرعامل شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با تاکید بر اینکه راه‌حل‌های ارائه شده می‌بایست نوآورانه و فناورانه باشند گفت: همچنین راه‌حل‌های ارائه شده می‌بایست از مرحله ایده عبور کرده و آماده اجرا باشد.

حقی با بیان اینکه راه‌حل‌های ارائه شده در این نمایشگاه در پاسخ به چالش‌‍های دولت سیزدهم خواهد بود عنوان داشت: این موضوع بدین معناست که اولا، راه‌حل حول یک یا چند مسئله ارائه شده است؛ دوما آن مسئله یا مسائل، راهبردی می‌باشند؛ سوما آن چالش قابل پاسخ‌گویی نوآورانه و فن‌آورانه است و یک موضوع عمومی و باز غیرقابل ایده‌پردازی نیست.

دبیر رویداد «ابتکار مردم» افزود: این نمایشگاه، چالش‌ها و راه‌حل‌های آن‌ها دارای جهت‌گیری به سوی تحقق تمدن ایرانی-اسلامی است و صرفا کشکولی از راه‌حل‌های گوناگون نخواهد بود.

لازم به ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت در رویداد «ابتکار مردم» می‌توانید با شماره ۰۹۰۲۹۹۷۰۹۴۲ تماس حاصل نموده و یا به همین شماره در فضای مجازی پیام ارسال فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق نشانی الکترونیکی pishgamaan.ir@gmail.com با دبیرخانه رویداد «ابتکار مردم» در ارتباط باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *