رپرتاژ

معرفی نرم افزار CRM دیدار

لیمو HR

اگر صاحب یک کسب‌وکار باشید به احتمال زیاد نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Managment) یا CRM را شنیده‌اید. اما بیایید ببینیم اصلاً این CRM چیست و چه کاربردی دارد.

یادتان می‌آید آخرین باری که مجبور شدید شماره تلفن فردی را به خاطر بسپارید چه زمانی بود؟ بسیاری از افراد شماره تلفن نزدیک‌ترین افراد خانواده‌شان را هم حفظ نیستند و تنها با زدن ضربه روی نامشان در تلفن خود با آنها تماس می‌گیرند. یعنی این که فناوری به شکل‌های مختلف در نحوه‌ برقراری ارتباط ما با اطرافیانمان نفوذ کرده است.

با این حال بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها هنوز به استراتژی‌های قدیمی برای مدیریت مشتریان خود متکی هستند. به همین علت است که این افراد پیگیری

‌های مربوط به مشتری‌ها را دیر انجام می د‌هند، پیام‌هایی را که برای مشتری‌هایشان ارسال می‌کنند شخصی‌سازی نشده است و زمان زیادی را برای انجام وظایف تکراری مانند ورود داده‌ها صرف می‌کنند. این همان جایی است که سیستم CRM به کمک می‌آید تا این مشکلات و البته خیلی بیشتر از آن را حل کند. به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید از داده‌ها و ابزار موجود برای تجزیه و تحلیل آنها به منظور بهینه‌سازی تعامل‌ کسب‌وکارتان با مشتری‌های بالقوه به بهترین شکل استفاده کنید.

در سال ۲۰۱۷ سیستم سی آر ام بزرگ‌ترین میزان تقاضا را در بازار نرم‌افزار به خود اختصاص داد و آنچه اهمیت دارد این است که این مقدار همچنان در حال افزایش است. اما با این حال هنوز بسیاری از کسب‌وکارها از این سیستم بسیار کاربردی استفاده نمی‌کنند.

نرم افزار CRM چه ویژگی‌هایی دارد؟

می‌دانستید که در کسب‌وکارهای مختلف فروشندگان کمتر از ۳۶ درصد از وقت خود را صرف فروش و فرآیندهای مربوط به آن می‌کنند؟ احتمالاً دارید با خودتان فکر می‌کنید که باید راه بهتری برای بالا بردن بازدهی آنها وجود داشته باشد. سیستم CRM (سی آر ام) کمک می‌کند تا با صرفه‌جویی در زمان به افراد و اعضای تیم برای انجام خودکار وظایف تکراری کمک کند تا بتوانند روابط بهتری را با مشتری‌ها و سرنخ‌ها ایجاد کرده و آن را حفظ کنند. البته سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری هر کدام کارآیی‌های مخصوص به خود را دارند، اما قابلیت‌های این سیستم به طور کلی عبارتست از:

  • مدیریت ارتباطات: اطلاعات مربوط به هر تماس به طور کامل و دقیق در یک پایگاه داده‌ یکپارچه ذخیره شده و قابل تغییر و به‌روزرسانی است تا هیچ داده‌ای از دست نرود.
  • ردیابی تعاملات: به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید یادداشت‌هایی را به هر مخاطب یا سرنخ‌ اضافه کنید تا بتوانید سوابق تعاملاتشان را با کسب‌وکارتان دنبال کنید و بدانید که در هر زمان باید چه اقداماتی را برای آنها انجام دهید.
  • مدیریت سرنخ: با شناسایی، ارزیابی کیفی و جابه‌جایی سرنخ‌ها از طریق کاریز فروش می‌توانید مشتری‌های بالقوه‌ بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.
  • مدیریت اسناد: سیستم سی آر ام کمک می‌کند تا تمام اسناد مرتبط با مخاطبان و مشتری‌های بالقوه را آپلود کنید تا بتوانید به اطلاعات به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید در این صورت هیچ یک از اسناد و مدارکتتان گم نمی‌شوند و از دست نمی‌روند.
  • مدیریت کاریز فروش: سیستم CRM کمک می‌کند تا بتوانید به سرعت تمام کاریزهای فروش و نیز وضعیت و پیشرفت آنها را در هر مرحله از قیف فروش بررسی کنید و اقدامات لازم را در ارتباط با آنها انجام دهید.
  • اتوماسیون گردش کار: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این است که به کمک آن می‌توانید بسیاری از وظایف تکراری را به شکل خودکار انجام دهید و زمان بیشتری را برای فرآیندهای فروش در اختیار داشته باشید.
  • تجزیه و تحلیل و گزارش: ابزارهای موجود در سیستم CRM کمک می‌کنند تا تجزیه و تحلیل دقیقی از وضعیت موجود در کسب‌وکارتان داشته باشید و بتوانید به شکلی دقیق در ارتباط با اقدامات بعدی تصمیم‌گیری کنید.

کدام نرم افزار CRM برای کسب‌وکارتان مناسب است؟

با توجه به اهمیت و کاربرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شاید به فکر افتاده باشید که سیستمی مناسب را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید. در این صورت مطئناً می‌خواهید بهترین سیستم را از جنبه‌های مختلف پیدا کنید.

همه‌ نرم‌افزارهای سی آر ام قابلیت‌های یکسانی ندارند اما نرم افزار CRM شرکت دیدار یکی از کامل‌ترین سیستم‌های موجود است که امکانات و ابزارهای قوی و گسترده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌تواند در موفقیت و رشد کسب‌وکارتان تأثیر چشمگیری داشته باشد.

دیدار با سابقه چندین ساله و تمرکز در حوزه CRM در طی این سالها در بین رقبایی همچون سرو و پیام گستر به یکی از بزرگ ترین مجموعه های مدیریت ارتباط با مشتریان تبدیل شده است.

به طور خلاصه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیدار امکانات زیر را در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • نرم امی‌دانستید حتی اگر در کسب‌وکارتان بسیار دقیق و منظم هم عمل کنید باز هم پرسنل شرکتتان ۳۰ درصد از فرصت‌های فروش را از خاطر می‌برند؟ این آمار بسیار نگران‌کننده است، اما سی آر ام دیدار چنین اجازه‌ای نمی‌دهد! با استفاده از آن می‌توانید ۱۰۰ درصد از فرصت‌های فروش را پیگیری کنید.
  • ئوقتی یک مشتری به سراغتان می‌آید و درخواست فاکتور و پیش‌فاکتور دارد چقدر باید زمان را صرف انجام این کار کنید؟ تمرکز بر روی انجام این کار باعث می‌شود چند مشتری بالقوه از دست بروند؟ تا به حال چند بار پیش آمده که به دلیل طولانی شدن فرآیند صدور پیش‌فاکتور مشتری‌ها دیگر به سراغتان نیایند؟ نرم افزار CRM دیدار کمک می‌کند تا در کمتر از ۳۰ ثانیه فاکتور و پیش فاکتور را صادر و برای مشتری‌هایتان ارسال کنید.وقتی یک مشتری بو
  • تا به حال فکر کرده‌اید که کسب و کارتان به دلیل ناهماهنگی میان اعضای تیم‌ها تا چه حد دچار زیان و خسارت شده‌ است؟ مثلاً وقتی یک مشتری به سراغتان آمده و برای انجام کارش عجله داشته اما ناهماهنگی میان بخش‌های مختلف باعث شد که نتوانید کار را به موقع تحویل دهید. این موضوع تأثیرات منفی زیای بر کسب‌وکارتان خواهد داشت، از فرصت‌های فروشی که از دست می‌رود تا مشتری‌های ناراضی که هر جا بروند از کسب‌وکارتان بد می‌گویند و به اعتبارتان ضربه می‌زنند. اما با سیستم CRM دیدار دیگر نگران هیچ یک از این اتفاقات نباشید چون به کمک آن هماهنگی به بهترین شکل میان کارکنانتان وجود خواهد داشت.
  • اگر با کسب‌وکاری تماس بگیرید و فردی در آن سوی خط با خوشرویی تلفن را جواب بدهد و شما را به نام بخواند چه حسی خواهید داشت؟ احتمالاً هم تعجب می‌کنید و هم تجربه‌ی خوشایندی خواهید داشت که می‌تواند بر روی تصمیمتان برای ادامه‌ی ارتباط با آن کسب‌وکار اثر داشته باشد. چرا شما صاحب آن کسب‌وکار نباشید؟ نرم افزار CRM دیدار کمک می‌کند تا وقتی یک مشتری پشت خط است همه چیز را از قبل در موردش بدانید و بر اساس آن با آن فرد صحبت کنید.
  • تا به حال در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌اید که یک ربات در مورد تصمیمات غلط افراد و اشتباهاتشان از قبل به آنها گوشزد می‌کند؟ چه خوب می‌شد اگر یکی از آنها را در شرکتتان داشتید! نرم‎افزار CRM دیدار تجزیه و تحلیل‌های دقیقی از وضعیت کسب و کارتان ارائه می‌دهد تا دقیقاً بدانید کدام یک از اقداماتان نتیجه‌ی بهتری را به همراه داشته و باید کدام شیوه‌هایتان را اصلاح کنید.
  • از نحوه‌ی تعامل پرسنلتان با مشتری‌ها تا چه حد اطلاع دارید؟ اگر برخود مناسبی نداشته باشند یا اصلاً از شیوه‌های صحیح ارتباط با مشتری اطلاع نداشته باشند، چطور متوجه می‌شوید؟ به کمک این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید بر عملکرد کارکنان تان نظارت داشته باشید و اگر لازم باشد اقداماتی را به کار بگیرید.

این ویژگی‌ها عالی هستند، اما چطور باید به نرم‌افزار CRM دیدار اعتماد کنم!؟

  • ۹۹ درصد از مشتری‌ها از نرم افزار CRM دیدار رضایت دارند. حتی نام مشتری‌های دیدار هم در وب‌سایت آن موجود است تا بتوانید با آنها تماس بگیرید و از خودشان در مورد این سیستم بپرسید.
  • پشتیبانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیدار هیچگاه تنهایتان نمی‌گذارد و همیشه در هر موردی که هنگام استفاده از این سیستم برایتان پیش بیاید پاسخگو است.
  • نرم افزار CRM دیدار هر دو هفته یک بار به‌روزرسانی می‌شود تا این سیستم به شکل مداوم بهتر، ساده‌تر و سریع‌تر شود.
  • تنها با یک آموزش چند دقیقه‌ای می‌توانید از ویژگی‌های دیدار به راحتی هر چه تمام‌تر استفاده کنید. به علاوه دوره آموزشی رایگان مخصوص کارمندان و پشتیبانی مادام‌العمر هم دریافت می‌کنید.
  • سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دیدار امنیت داده‌هایتان را به طور کامل حفظ می‌کند و امکان از دست رفتن داده‌هایتان اصلا وجود ندارد.
  • شاید با خودتان فکر کنید که نرم‌افزار CRM دیدار با این همه قابلیت شاید قیمت بالایی داشته باشد. اما اینطور نیست! قیمت سیستم سی آر ام دیدار کاملاً به صرفه است تا بتواند مجموعه ویژگی‌های آن را تکمیل کند. نرم افزار CRM دیدار حتی پا را از این هم فراتر گذشته و طرح‌هایی را برای تخفیف‌های بیشتر به مشتری‌های خود تعریف کرده است تا نشان دهید که انتخابی عالی برای هر کسب‌وکاری است.

برای اینکه بهتر بتوانید با نرم‌افزار دیدار و قابلیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید اطلاعات کاملی را خودتان در سایت دیدار ببینید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *