رپرتاژ

لوازم جانبی موبایلی که باید پس از خرید گوشی داشته باشید

لیمو HR

لوازم جانبی تلفن همراه، ضروری‌ترین اقلام مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند هستند. وسایلی که وجود بعضی از آنها به ‌اندازه قطعات داخلی گوشی مهم و حیاتی است؛ مانند کابل و شارژر یا محافظ صفحه گوشی.

تنوع این لوازم و محبوبیت بیش از حد بعضی از آنها، باعث شد تا تصمیم بگیریم در این مطلب درباره لوازم جانبی ضروری گوشی‌های تلفن همراه صحبت کنیم. موضوعی که می‌تواند برای صاحبان تلفن‌های هوشمند جالب توجه باشد!

اهمیت خرید لوازم جانبی گوشی؛ حفاظت، امنیت و زیبایی گوشی

گوشی‌های تلفن همراه جزو وسائل فوق العاده ضروری ما محسوب می‌شوند؛ وسایلی که حتی گاهی ابزار کار ما هستند. به علاوه اغلب آنها گران قیمت هستند و بدنه‌ای ظریف و حساس دارد. ممکن است با کوچکترین بی‌احتیاطی دچار آسیب‌های جدی مانند شکستگی صفحه نمایشگر، شکستگی قطعات داخلی یا حتی سوختگی صفحه ‌تصویر شوند. بنابراین توجه به مراقبت از آنها بسیار مهم است.

لوازم جانبی ضروری گوشی، به ما کمک می‌کنند که از گوشی تلفن همراه خود به بهترین نحو مراقبت کنیم. مثلاً با محافظ صفحه گوشی و محافظ لنز دوربین از صفحه گوشی و دوربین آن مراقبت کنیم یا با قاب گوشی، از آسیب قطعات داخلی گوشی در اثر ضربه جلوگیری کنیم و مواردی از این دست، که هر کدام به نحوی از این وسیله‌ شخصی فوق العاده مهم ما مراقبت می‌کنند. در ادامه به معرفی تک تک آنها می‌پردازیم.

خرید لوازم جانبی گوشی

گلس یا محافظ صفحه گوشی؛ محافظت از نمایشگر موبایل

صفحه نمایشگر، قلب تپنده‌ی گوشی تلفن همراه ماست. قسمتی فوق العاده حساس که ممکن است با ضربه یا فشار آسیب ببیند و از کار بیفتد. همچنین سنسور لمسی گوشی نیز روی صفحه نمایشگر قرار دارد و ممکن است در اثر ضربه معیوب شود. بنابراین با یک محافظ صفحه گوشی یا گلس می‌توانیم از این اتفاقات پیشگیری کنیم. محافظ‌ها صفحه گوشی مقاومت فوق العاده بالایی در برابر ضربه دارند، لبه‌های گوشی را به‌طور کامل پوشش می‌دهند، ضدآب و ضدخش هستند و از جذب گرد و غبار به‌خصوص در لبه‌های گلس جلوگیری و از صفحه نمایشگر محافظت می‌کنند. در ادامه پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع محافظ و گلس گوشی به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/m-glass/

کابل و شارژر؛ کاربردی‌ترین لوازم جانبی

شارژر همان وسیله‌ای است که اگر نباشد، گوشی ما با یک گوشی خاموش هیچ فرقی نخواهد داشت. با توجه به اینکه شارژرها حساس هستند، معمولاً بعد از مدتی در اثر فرسوده شدن کابل شارژر دچار ایراد شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. برای خرید کابل و شارژر، حتماً باید به سراغ محصولات اورجینال برویم، چون بی‌کیفیت بودن شارژر به باتری گوشی آسیب می‌زند. شارژهای استاندارد و باکیفیت طول عمر بیشتری دارند و خیلی سریع گوشی را شارژ می‌کنند. در ادامه پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع کابل و شارژر گوشی به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/m-charger/

پاوربانک؛ زاپاس قدرتمند

پاوربانک یا شارژر همراه، یک وسیله‌ی بسیار کارآمد برای بی‌نیاز شدن از برق شهری است. پاوربانک همراهی خوب برای سفرها و دورهمی‌های خارج از منزل است و می‌تواند شارژ گوشی تلفن همراه را تأمین کنید. پاوربانک علاوه بر گوشی، برای تبلت‌ها هم استفاده می‌شود. فقط باید دقت کنیم که به آن آسیب نرسد، چون ممکن است کارایی خود را از دست بدهد.

 

کاور و قاب گوشی؛ زیبایی و محافظت

قاب گوشی، محافظ بدنه و قطعات داخل گوشی است، ولی این روزها به ابزاری برای زیبایی بیشتر آن تبدیل شده است. قاب گوشی از آسیب‌های ناشی از ضربه خوردن، شکستگی و نفوذ آب یا گرد و غبار به داخل گوشی جلوگیری می‌کند. برندهای مختلفی تولید قاب گوشی می‌کنند، ولی اگر بخواهیم معروفترین و بهترین برندها را نام ببریم باید به GKK، Totu و K-DOO اشاره کنیم. فقط دقت کنید که قاب خریداری شده برای دوربین، دکمه‌ها و درگاه‌های گوشی مزاحمت ایجاد نکند. در ادامه پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع قاب و کاور گوشی به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://janebi360.com/pcat/mobile-accessory/m-covers/

مونوپاد؛ سلفی‌های جذاب

مونوپاد متخصص گرفتن عکس‌های سلفی با دوربین عقب تلفن همراه است. مونوپاد به ما کمک می‌کند تا عکس‌های سلفی خلاقانه‌ای بگیریم. با توجه به اینکه کیفیت دوربین گوشی‌های جدید بالاست، مونوپاد کمک می‌کند که عکس‌های سلفی و دسته‌ جمعی بهتری بگیریم. هر چند به نظر بعضی افراد مونوپاد یه وسیله غیرضروری است، اما ما توصیه می‌کنم حتماً یه مونوپاد بخرید؛ مخصوصاً اگر اهل سفر و طبیعت گردی هستید.

محافظ لنز دوربین؛ مراقبت از لنزها

محافظ لنز گوشی، چیزی شبیه به محافظ صفحه نمایشگر است. با این تفاوت که از لنز دوربین‌های پشت گوشی محافظت می‌کنند، ولی گلس از صفحه نمایشگر. معمولاً محافظ‌ها نازک، مقاوم و و ظریف هستند تا از کیفیت دوربین دستگاه چیزی کم نشود.

هولدر یا نگهدارنده گوشی

هولدر برای ثابت نگه‌داشتن گوشی روی داشبورد ماشین، میز کار یا حتی میز غذا استفاده می‌شود و وظیفه‌ی آن متمرکز نگه داشتن گوشی برای صحبت کردن با ایرپاد یا پاسخ دادن به پیام هاست.

هنزفری بلوتوثی یا ایرپاد

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که مدام تلفنشان زنگ می‌خورد و از در دست گرفتن مداوم گوشی خسته می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم یک ایرپاد یا هنزفری بلوتوثی بخرید و خیال خودتان را راحت کنید. این هنزفری ها فقط از طریق بلوتوث به گوشی ما متصل می‌شوند و بعد می‌توانیم براحتی با آن صحبت کنیم و جواب تلفن‌ها را بدهیم.

محافظ کابل شارژ و شارژر

حتماً تجربه کرده‌اید که سیم شارژر در محل اتصال به سری شارژ، بعد از مدتی دچار پارگی و فرسودگی می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانیم از محافظ کابل شارژ استفاده کنیم که از نقاط حساس کابل شارژر در برابر پوسیدگی و پارگی محافظت می‌کند.

 نکات مهم در خرید لوازم جانبی گوشی

در مورد خرید لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، چند نکته مهم وجود دارد که باید به آنها دقت کنیم:

  • مطابقت داشتن

در هنگام خرید لوازم جانبی، حتماً به تطابق داشتن آن با مدل، سری و برند گوشی خودمان دقت کنیم. اگر آنها با هم تطابق نداشته باشند، لوازم جانبی که خریداری کرده‌ایم، درست کار نخواهد کرد.

  • کیفیت و کارایی

فاکتور مهم بعدی، کیفیت و کارایی لوازم جانبی است. قیمت بالا لزوماً به معنای خوب بودن کیفیت یک کالا نیست، در این مورد دقت کنیم.

  • شرکت سازنده

به معتبر و قابل اعتماد بودن محصولات شرکت سازنده دقت کنیم. سراغ برندهای متفرقه و ناآشنا نرویم.

  • قیمت لوازم جانبی

برندهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند و لزوماً پایین بودن قیمت، دلیلی بر بی کیفیت بودن یک کالا نیست. ولی بهتر است حواستان به قیمت‌ها و هزینه‌های دیگر هم باشد.

لوازم جانبی اورجینال موبایل و تبلت

جانبی ۳۶۰؛ لوازم جانبی اورجینال موبایل و تبلت

در این مطلب به معرفی ضروری‌ترین لوازم جانبی گوشی‌های تلفن همراه و نکات مهم خرید این لوازم پرداختیم. البته همه‌ی این لوازم لازم شما نمی‌شود، پس هزینه هایتان را درست صرف کنید. در واقع اگر همه این لوازم را تهیه نکردید، حداقل محافظ صفحه گوشی، کابل و شارژر و قاب گوشی را جدی بگیرید.

با توجه به اینکه اجناس تقلبی و معیوب در بازار زیاد شده است، پیشنهاد می‌کنیم اگر نیاز به خرید لوازم جانبی گوشی پیدا کردید، فروشگاه جانبی ۳۶۰ را در نظر داشته باشید. این فروشگاه اینترنتی بهترین تأمین کننده لوازم جانبی موبایل و تبلت، با قیمت مناسب و تضمین اورجینال بودن کالاست.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *