رپرتاژ

آیا ارسال پیام گروهی در تلگرام امکان پذیر است؟

لیمو HR

شاید صاحب کسب و کاری هستید و درصدد این هستید تا با کمک تبلیغات، کالا و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید و بدین طریق بر میزان فروش خود بیفزایید. بدیهی است که ترجیح می‌دهید تا کمترین هزینه را صرف تبلیغات کنید و بیشترین نتیجه را از آن بگیرید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم حتماً ارسال پیام گروهی در تلگرام را در میان گزینه‌های تبلیغاتی خود قرار دهید.

تلگرام کاربران بیشماری دارد، امروزه دیگر کمتر کسی را می‌یابید که از تلگرام استفاده نکند. علاوه بر اینها تلگرام بسیار سریع است، امکانات منحصر به فردی دارد، مدام آپدیت شده و بر مجموعه قابلیت‌هایش افزوده می‌شود و مهم‌تر از همه اینکه رایگان است. پس برای تبلیغات موثر و مقرون بصرفه، چه پلتفرمی بهتر از تلگرام؟

با این حال، ارسال پیام گروهی در تلگرام به همین سادگی‌ها هم مقدور نیست زیرا تلگرام نیز همانند بسیاری از دیگر پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی اصرار دارد که تبلیغات درون برنامه‌ای را در انحصار خویش نگه دارد و اجازه تبلیغات رایگان و آزاد را به کاربرانش ندهد؛ از همین رو محدودیت‌هایی برای ارسال پیام گروهی در تلگرام وضع کرده است تا تبلیغ انبوه در این فضا را دشوار سازد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این محدودیت‌ها اشاره می‌کنیم.

تلگرام

محدودیت‌ها در ارسال پیام گروهی تلگرام

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم ارسال پیام گروهی در تلگرام به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها از سوی تلگرام به سادگی ممکن نیست.

به عنوان مثال شما نمی‌توانید هر تعداد دلخواه پیام گروهی در تلگرام بفرستید؛ به عبارت دقیق‌تر، تلگرام به شما اجازه نمی‌دهد در روز به بیش از ۵۰ نفر ناشناس پیام ارسال کنید و اگر تعداد پیام‌های گروهی که در تلگرام به افراد ناشناس ارسال می‌کنید بیش از این تعداد در روز شود خط شما را محدود یا مسدود می‌کند. (لازم به ذکر است منظور از فرد ناشناس کسی است که قبلاً در تلگرام با شما چت نکرده است یا شماره تلگرام شما را در موبایلش ذخیره نکرده است).

مثال دوم از محدودیت‌های تلگرامی، امکان بلاک و ریپورت است که تلگرام در اختیار تمامی کاربرانش قرار می‌دهد؛ یعنی اگر شما به کاربری ناشناس پیام ارسال کنید آن فرد می‌تواند شما را بلاک کند تا دیگر قادر نباشید به او پیام دهید و حتی می‌تواند شما را بابت ایجاد مزاحمت به تلگرام گزارش دهد (یا به اصطلاح ریپورت کند). اگر تعداد ریپورت خط شما از حدی فراتر رود تلگرام خط شما را مسدود کرده و دیگر نمی‌توانید با آن خط هیچ پیامی ارسال کنید.

با این حال اعمال این محدودیت‌ها توسط تلگرام به این معنا نیست که شما قادر نخواهید بود از طریق ارسال پیام گروهی در تلگرام به تبلیغ کسب و کار خود در این فضا بپردازید. ترفندهایی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید این موانع را دور بزنید و از بستر تلگرام برای تبلیغات بهره ببرید.

ترفندهایی برای عبور از محدودیت‌های تلگرام در ارسال پیام گروهی

در ادامه به موثرترین ترفندهایی اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند با خیالی آسوده به ارسال پیام گروهی در تلگرام بپردازید.

ترفند اول: استفاده از چندین خط برای ارسال

بدیهی است که ارسال پیام به ۵۰ نفر ناشناس در روز نمی‌تواند تبلیغات موثر و پربازدهی را برایتان رقم بزند و برای اینکه از تبلیغات خود نتیجه بگیرید باید این رقم را افزایش دهید. ساده‌ترین کار این است که کمپین تبلیغاتی خود را با چندین خط تلگرام استارت بزنید تا بتوانید تعداد ارسال‌های روزانه خود را افزایش دهید؛ برای مثال اگر ۱۰ خط تهیه کنید می‌توانید فقط در یک روز، پیام تبلیغاتی خود را به ۵۰۰ نفر ناشناس ارسال کنید.

ترفند دوم: انتخاب درست مخاطبین هدف

تصور کنید کارتان فروش لباس زنانه است اما به گروهی از مردان پیام تبلیغاتی ارسال می‌کنید. واضح است که مشاهده پیام ارسالی شما به مذاق این افراد خوش نمی‌آید و احتمال زیادی وجود دارد که شما را بلاک و ریپورت کنند؛ لذا انتخاب مخاطبین هدف تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر گروهی را مخاطب تبلیغات خود قرار دهید که در حوزه کاری شما فعال هستند، به آن علاقمندند یا به نوعی به آن مرتبط هستند خیالتان راحت است که با مشاهده پیام ارسالیتان نه تنها شما را بلاک و ریپورت نخواهند کرده بلکه از آن استقبال می‌کنند و در صورتی که کیفیت مطلبوب و قیمت مناسبی ارائه دهید مشتری شما خواهند شد.

در این راستا توصیه ما به شما این است که گروه‌های مرتبط به زمینه کاری خود را در تلگرام جستجو کنید و به اعضای این گروه‌ها پیام ارسال کنید تا از انتخاب درست مخاطبین هدف خود مطمئن باشید.

ترفند سوم: دقت به روانشناسی متن پیام ارسالی

اگر مخاطب حس کند صرفاً هدف یک پیام کاملاً تبلیغاتی قرار گرفته است مطمئناً از پیام شما خوشش نخواهد آمد و با احتمال بیشتری شماره شما را بلاک و ریپورت خواهد کرد؛ لذا در نگارش متن پیام ارسالی خود دقت کنید که لحن صمیمی و مودبانه باشد، حتماً پیام خود را با سلام و احوالپرسی شروع کنید، متن را به گونه‌ای بنویسید که گیرنده پیام را ترغیب کند متن را تا انتها بخواند و به سایت یا کانال یا پیج شما سر بزند و کالا و خدماتتان را بررسی کند. به روانشناسی و حسی که پیامتان را در پس‌زمینه به مخاطب القا می‌کند غافل نشوید.

حال که با این ترفندها آشنا شدید نوبت به اقدام عملی برای ارسال پیام گروهی در تلگرام می‌رسد.

مسئله این است که یافتن انبوهی از مخاطبین هدف، ارسال پیام به تک تک آنها و مدیریت چندین خط برای ارسال پیام به صورت دستی کار چندان آسانی نیست؛ به همین دلیل برای ارسال گروه پیام در تلگرام باید به فکر استفاده از ابزارهای مخصوص این کار باشید. در ادامه به معرفی این نرم‌افزارها می‌پردازیم.

معرفی نرم‌افزار ارسال گروهی پیام در تلگرام

معرفی نرم‌افزار ارسال گروهی پیام در تلگرام

ابزارهایی (نظیر ربات‌ها یا نرم‌افزارهایی) موجود هستند که کل پروسه ارسال پیام گروهی در تلگرام را برای شما خودکارسازی می‌کنند. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این نرم‌افزارها باید داشته باشند می‌پردازیم:

  • این دسته از نرم‌افزارها اغلب قابلیت این را دارند تا آیدی اعضا را از هر گروه تلگرامی استخراج کنند، سپس شما می‌توانید لیست آیدی‌های استخراج شده را مخاطب هدف خود قرار دهید. با استفاده از این نرم‌افزارها پس از اتمام هر سری از ارسال‌ها، دیگر نگران این نیستید که در سری بعدی ارسال چه افرادی را مخاطب قرار دهید زیرا به راحتی می‌توانید هر بار به صورت رایگان و در چشم به هم زدنی از گروه‌های مختلف، آیدی اعضا را استخراج کنید.
  • این نرم‌افزارها می‌توانند انواع و اقسام پیام (متنی، صوتی، ویدئویی، عکس، فایل، لینک و ایموجی) را به لیستی انبوه از آیدی‌ها یا شماره‌ها ارسال کنند.
  • نرم‌افزارهای ارسال پیام گروهی بدون هیچ محدودیتی به چندین خط تلگرام وصل می‌شوند و پس از ارسال تعداد مشخصی پیام با یک خط به صورت خودکار خط را تعویض کرده و ارسال را با سایر خطوط ادامه می‌دهند تا خطوط به دلیل ارسال بیش از حد مجاز شامل محدودیت یا مسدودیت تلگرام نشوند.
  • این نرم‌افزارها می‌توانند لیست انبوهی از آیدی‌ها را به گروه شما اد کنند.
  • این دسته از نرم‌افزارها می‌توانند روی سرور مجازی و ماشین مجازی نصب و اجرا شوند.

از بهترین نمونه‌های این نرم‌افزار، ربات ارسال پیام گروهی در تلگرام از سایت ایرانی کاربر مجازی است که در ابعاد بین‌المللی نیز محبوب و پرطرفدار می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات به صفحه این محصول در سایت کاربر مجازی (v-user.com) مراجعه کرده و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید.

تلگرام تلاش می‌کند تا با وضع قوانین محدودکننده خاص اجازه ندهد کاربران به صورت رایگان و آزادانه از امکانات این پیامرسان برای ارسال گروهی پیام و تبلیغات استفاده کنند اما با ترفندهای خاصی که در این مقاله بدانها اشاره شد می‌توانید این قوانین را  دور بزنید و خدمات و کالای خود را در این فضا تبلیغ کنید. نرم‌افزارهای مخصوص ارسال گروهی پیام در تلگرام نیز به شما کمک می‌کنند تا با کمترین هزینه، بالاترین سرعت و کاملاً اتوماتیک بیشترین بازدهی و اثربخشی و رشد سریع در فروش را تجربه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *