اخبار استارتاپی

پلنت همکار رسمی موسسه دیجیتال اینشورر

پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری بیمه و مالی از ایران به عنوان همکار رسمی شعبه ترکیه موسسه دیجیتال اینشورر (TDI) شناخته شده است.

موسسه دیجیتال اینشور TDI(The Digital Insurer) یکی از معتبرترین موسسات حوزه تحول دیجیتال و اینشورتک در دنیاست و دارای بزرگترین پایگاه داده‌ای در جهان می‌باشد. این موسسه دارای گواهی‌نامه‌ها و دوره‌های تخصصی ویژه در حوزه اینشورتک و تحول دیجیتال بوده و در بیش از سی کشور دنیا مشاوره‌های سازمانی به شرکت‌های بیمه و موسسات و استارتاپ‌های اینشورتکی ارائه می‌دهد.

رقابت‌های جهانی بیمه دیجیتال ۲۰۲۲ نوآورانه‌ترین فناوری‌های اینشورتک را در آسیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و قاره‌های آمریکای شمالی و جنوبی به نمایش می‌گذارد و بستری برای کارآفرینان اینشورتک فراهم می‌کند تا به دیگران توضیح دهند که چگونه به تسریع روند تحول دیجیتال بیمه کمک می‌کنند و به طور شفاف عنوان کنند که چگونه به مشکلات صنعت رسیدگی کرده و یا استفاده از فرصت‌های جدید در بازار ارزش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش اینشورتک، پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری بیمه و مالی از ایران به عنوان همکار رسمی شعبه ترکیه این موسسه شناخته شده است. همکاران اصلی دیجیتال اینشورر در لینک زیر قابل مشاهده است.

https://www.the-digital-insurer.com/

این موسسه همکاری­ های متعددی با شرکت­های بیمه از قبیل شرکت بیمه زوریخ، شرکت بیمه سانلایف،شرکت بیمه‌ای آی ای (AIA), شرکت بیمه سوئیس ری، شرکت بیمه اچ‌اس‌بی‌سی(HSBC)، شرکت بیمه دی‌بی اس(DBS)، شرکت بیمه مت لایف،شرکت بیمه چاب(chaab)، شرکت بیمه عمر دای ایچی، شرکت بیمه ام اس آی جی(MSIG) در نقاط مختلف دنیا داشته است. دیجیتال اینشورر در چهار حوزه‌ پایگاه داده­ای مرجع اینشورتک در دنیا، آکادمی ویژه تحول دیجیتال و اینشورتک، جایزه بین المللی اینشورتک و مشاوره­های سازمانی برای تحول دیجیتال و اینشورتک فعالیت می‌کند. در این راستا پلنت به عنوان اولین گام در نظر دارد تا به عنوان اولین نماینده رسمی این موسسه بتواند شرکت‌های بیمه و استارتاپ‌های اینشورتکی موفق را در رقابت جهانی بیمه مشارکت دهد.‌

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *