فناوری حقوقی

معرفی استارتاپ Everlaw

نرم افزار Everlaw که پیشرفته ‌ترین ابزار کشف الکترونیکی جهان است یک پلتفرم قضایی مبتنی بر فضای ابری است که برای مشاوران شرکت‌­ها، دادخواهان و وکلای دولتی طراحی شده است. این نرم ­افزار افراد را قادر می‌­سازد تا با کشف و احراز اطلاعات و عمل کردن بر اساس آن­ها، تحقیقات داخلی را بهتر انجام داده و بر نتیجه دعاوی قضایی تاثیر مثبت بگذارند. Everlaw با خدمات جامع خود سرعت، امنیت و سهولت در انجام امور حقوقی را به ارمغان می­آورد که موجب افزایش قدرت جمعی تیم­ ها در حل مسائل و ارائه واضح یافته ­ها می­شود.

everlaw 1

معرفی کلی:

بنیان­گذاران: ای جی شانکار، جفری فریدمن

سال تاسیس: ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰

دفتر مرکزی: اوکلند، کالیفرنیا، ایالات متحده

کل بودجه دریافتی: ۹۶.۶۰۴.۹۹۵ دلار آمریکا

سرمایه­ گذاران:Andreessen Horowitz ، Menlo Ventures، Ulu Ventures، CapitalG، K9 Ventures

نوع آخرین سرمایه و مبلغ معامله: سری C، ۶۲ میلیون دلار

خدمات:

اول از همه باید بدانیم که کشف الکترونیکی چیست. کشف الکترونیکی که در زبان انگلیسی با نام‌ e-discovery شناخته می­‌شود، شناسایی، جمع­ آوری و تولید اطلاعات ذخیره ‌شده الکترونیکی (ESI) در پاسخ به یک دادخواست قانونی برای اقدام به تحقیقات است.

e-discovery

  1. کشف موضوعات اصلی

با Everlaw می­توانید این قابلیت­ ها را کشف و تجربه کنید:

  • بارگذاری‌­ها: بارگذاری­ های سلف سرویس، بارگذاری در فضای ابری و قرارگیری انواع اسناد در یک مکان امن
  • ارزیابی اولیه: اتصال دهنده ­های داده، پردازش و تصویربرداری سریع و راحت، جستجوی قدرتمند و تبلیغات فوری با یک کلیک
  • دارایی ­های حقوقی: ردیابی خودکار و جامع داده­ ها بدون هزینه اضافی و اتصال نهاد نگهبان دارایی­ ها به داده ­های آپلود شده در پلتفرم، بدون پرداخت پول اضافی

ProductPage_Discover 1

  • جستجو: به وسیله نرم ­افزار Everlaw می­توانید جستجویی هوشمندتر، سریع ­تر و عمیق ­تر داشته باشید و با استفاده از فراداده ها و فیلترهای ارائه نتایج صحیح، به ایجاد عبارت­ های جستجو بپردازید. به این ترتیب ماهیت هر جستجو را با یک نمای کلی بصری و واضح از پارامترهای آن درک کنید. به علاوه شما می توانید جستجوی عمیق و هوشمندتری در ایمیل‌­ها داشته باشید. با استفاده از قابلیت Everlaw Smart Term قادر خواهید بود به جای آدرس ایمیل، ارتباطات بین اشخاص را بیابید و مکالمه‌­های جانبی افراد به خصوصی را شناسایی کنید. تمام این موارد اطلاعاتی هستند که از پیش نادیده گرفته می­شدند.

pexels-sora-shimazaki

  • بررسی کارآمد: این پلتفرم می­تواند به طور خودکار ۱۰۹ زبان را ترجمه کند. قابلیت ترجمه در این برنامه به وضوح پرونده کمک می­کند و نیاز به استفاده از ابزارها و خدمات دیگر برای ترجمه را برطرف می­سازد. این ویژگی همچنین در حین پخش صوتی/تصویری به طور خودکار، رونوشت‌ قابل جستجو و همگام‌­سازی شده ­ای را ارائه می­دهد. شما همین طور می‌­توانید اسناد را با اطمینان و بدون نیاز به عملیات دستی و مجزا ویرایش کنید. تمام موارد اعم از واژه­ ها، عبارات، فراداده ­ها، صفحات یا الگوهایی مانند اطلاعات شخصی قابل شناسایی (PII) به طور خودکار قابل ویرایش هستند. برای عنوان دلیل ویرایش، گزینه قابل تنظیم را اعمال کنید. به علاوه، با اجرای قوانین کدگذاری، قادر خواهید بود بازبینی را فعال کرده و از سازگاری بین اسناد اطمینان حاصل کنید. با کدگذاری خودکار یا مشروط، سرپرستان پروژه می­توانند اسنادی که به هم مرتبط هستند (مانند اسناد ضمیمه) را به نرم ­افزار دیکته کنند. این کار افزون بر این که سرعت بازبینی را به ‌طور چشمگیری افزایش می­دهد، کاربران را به رعایت معیارهای خاصی ملزم می­کند که به نوبه خود باعث کاهش احتمال خطا در فرایند می­شود. از دیگر ویژگی­ های این نرم ­افزار قابلیت مشاهده پیشرفت بازبینی­‌ها و تعیین معیارهای ویژه برای آن­ هاست.

pexels-rodnae-productions

  1. شفاف­ سازی اطلاعات

با به کارگیری Everlaw و به وسیله آنالیز پیشرفته می­توانید اطلاعات پنهان را شفاف ­سازی کنید. طی این عملیات بدون هیچ گونه جستجوی دستی، اسنادی که از لحاظ محتوایی مشابه هستند شناسایی شده و اطلاعات ارزشمند در مجموعه ­ای جمع ­آوری می­شوند.

Clustering یک جلوه بصری گرافیکی است که بدون آموزش، دانش قبلی یا استفاده از منابع خارجی همچون لغت نامه­ ها یا هستی­ شناسی­ ها، می­توانند اسناد را به سرعت بر اساس شباهت محتوایی کاوش و گروه ­بندی کند. دیداری کردن اطلاعات به صورت تعاملی، بینش ­های اساسی در مورد تاریخ سند، فراداده، محتوا، قالب ها، فعالیت بازبینی و دیگر موارد را به دست می­دهد. این فرایند را شخصی سازی کنید تا داده‌­ها به بهترین نحو قابل مشاهده شوند. با مشاهده فوری ایمیل‌­ها به صوت رشته­‌ای و بدون نیاز به اجرای اسکریپت‌­های اضافی حجم بالای ایمیل­ ها را مدیریت کنید.

pexels-pixabay

شفاف­ سازی اطلاعات به وسیله کدگذاری پیش بینی کننده نیز امکان پذیر است. به وسیله کد در نرم ­افزار دستوراتی را برای یافتن مهم­ترین اسناد وارد کنید. پس از مشخص کردن رتبه‌­بندی‌­ها، کدها و ویژگی ­های سفارشی، الگوریتم قدرتمند Everlaw یاد می­گیرد که ارتباط سند را پیش‌ بینی کرده و بازبینی کارآمدتری را ممکن سازد. آمار عملکردی Everlaw به ایجاد مدل قابل دفاعی کمک می­‌کند که ضمن حفظ بررسی­ های حقوقی، اطلاعات بیشتری درباره زمان توقف فرآیند بازبینی ارائه می­‌دهد. با تاکید بیشتر بر بعضی کلمات و عباراتی که از سایرین مرتبط­ تر هستند مدل کدگذاری خود را هوشمندتر کنید. این کلمات کلیدی نتایج دقیق­تری در اختیارتان قرار می­دهند و به اولویت­ بندی بررسی­ ها برای تیم­ های حقوقی کمک می­کند.

pexels-yan-krukov

  1. اقدام بر اساس شواهد کلیدی

نرم افزار این شرکت با نام Storybuilder شما را در اقدام بر طبق شواهد کمک می­کند. این نرم افزار در حین بازسازی روایت پرونده توسط تیم حقوقی، به ایجاد یک مخزن مشترک برای سازماندهی مهم­ترین اسناد می­پردازد. هیچ وقت زمان یا پول خود را برای ارسال و دریافت اسناد به سیستم­های غیر مرتبط تلف نکنید، بلکه بهتر است با همکاری یک دیگر و استفاده از پلتفرمی جامع که اسناد کشف شده زیادی را در بر می­گیرد کارها را به جلو ببرید. از پیش ­نویس ­های Storybuilder برای ترسیم استراتژی پرونده، اشتراک ‌گذاری پروتکل‌­های بازبینی، ثبت خلاصه‌­ها و انجام کارهایی از این قبیل بهره گیری کرده و از همان ابتدا شهادت ­های رسمی را به صورت دیجیتالی سازماندهی کنید. در آماده‌­سازی و اجرای وثائق و شهادت­ ها همکاری کنید و در حین جمع ­آوری شواهد با اعضای تیم به نظرخواهی بپردازید. رونوشت­ های الکترونیکی را به Everlaw ارسال کنید تا همه مدارک و مستندات به طور یک جا بازبینی، حاشیه ‌نویسی و پیوست داده شوند. قسمت­ هایی از رونوشت‌ را برای ارجاع­ های بعدی در گواهی اصلی قید کنید. برای یافتن مناسب­ترین گواهی، همه رونوشت­‌ها با موضوعات مهم را جستجو کنید. در نهایت پیشنهاد می­کنیم جریان پیوسته بررسی­ ها و دعاوی را با مجموعه ابزارهای جامع Storybuilder و Everlaw مدیریت کنید.

pexels-rodnae-productions

  1. سایر خدمات

با Everlaw می­توانید برنامه­ های کاربردی سفارشی، از جمله دسترسی سریع به شرکت و یا برنامه ­هایی در رابطه با اطلاعات پروژه نظیر اندازه پایگاه داده، گروه ­های مجوز دهنده و اطلاعات کاربر بسازید. سیستم اطلاعاتی و تولید گزارش را خودکار کنید تا همواره هزینه ­ها و اندازه پروژه را در دست داشته باشید. از دیگر امکانات این پلتفرم ایجاد ارتباط امن، اشتراک‌ گذاری آسان، گروه‌­های کاربری، دسترسی راحت به اسناد، امکان whitelist کردن موقعیت مکانی و احراز هویت چند عاملی است.

pexels-sora-shimazaki

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *