فناوری حقوقی

رویداد ایده‌شو در حوزه حقوق و علوم قضائی برگزار می‌شود

لیمو HR

رویداد «ایده‌شو» در حوزه حقوق و علوم قضائی به همت دانشکده قم و با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری آبان‌ماه سال جاری برگزار می‎‌شود.

 

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشکده قم در نظر دارد تا با هدف تقویت دانشگاه نسل چهارم و آشنایی بیشتر دانش‌آموختگان رشته حقوق با مفاهیم خلاقیت و نوآوری در این حوزه؛ رویداد «ایده شو» را برگزار کند. ایده‌شو با جمع‌آوری ایده در حوزه حقوق و علوم قضائی، ایده‌های برتر در این حوزه را انتخاب کرده و بستری برای رشد و توسعه آن‌ها فراهم می‌سازد.

این رویداد بستری را برای معرفی ایده‌های برتر به صندوق‌های فناوری و نوآوری فراهم می کند تا صاحبان این ایده‌ها از حمایت‌های مالی و معنوی این صندوق‌ها بهره‌مند شوند. همچنین با توجه به توسعه فناوری در تمامی ابعاد زندگی و کسب و کار، این دانشکده در نظر دارد تا دانش آموختگان رشته حقوق با مباحث کارآفرینی و ثبت شرکت‌های دانش بنیان نیز بیشتر آشنا شده و در این حوزه رشد و توسعه چشمگیری داشته باشند.

علاقمندان و متقاضیان حضور در این رویداد می‌توانند برای ارسال ایده‌های خود تا پایان شهریور ماه جاری به این آدرس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *