اخبار استارتاپی

گزارش عملکرد ماهانه همراه اول منتشر شد: درآمدزایی ۳۴۰۰ میلیارد تومانی در اسفند

درآمد همراه اول از کارکرد مشترکین خطوط دائمی و اعتباری همچنان از ارقام ثبت‌شده در مرداد و شهریور 1401 کمتر است.

لیمو HR

گزارش فعالیت ماهانه همراه اول نشان می‌دهد که این شرکت در اسفند ۱۴۰۱ حدود ۳۴۳۷ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. به‌نظر می‌رسد پس از ضربه فیلترینگ به درآمدزایی این اپراتور، همراه اول بالاخره توانسته است ضرر را کنترل و درآمد ازدست‌رفته را از سایر روش‌ها جبران کند.

گزارش عملکرد ماهانه شرکت ارتباطات سیار ایران منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ روی کدال منتشر شده است. این گزارش نشان می‌دهد همراه اول طی یک ماه گذشته بیش از ۳۴۳۷ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که بخش اعظم آن از درآمد کارکرد مشترکین خطوط دائمی و اعتباری است. این رقم نسبت به بهمن‌ماه ۷ درصد افزایش داشته.

با توجه به سهم قابل‌توجه اینستاگرام در مصرف اینترنت، فیلتر این پلتفرم طی شش ماه گذشته اثر قابل‌توجهی بر درآمدزایی همراه اول داشته است. حال این اپراتور توانسته طی اسفندماه به همان درآمد ثبت‌شده در شهریورماه دست یابد که البته از راه‌های دیگری محقق شده است؛ چرا که این میزان درآمد از کارکرد خطوط مشترکین همچنان از ارقام ثبت‌شده برای مرداد و شهریور ۱۴۰۱ کمتر است.

همراه اول اسفند

اپراتور اول ارتباطی کشور در ماهی که گذشت، ۱۳۲۳ میلیارد تومان از کارکرد مشترکین خطوط دائمی و حدود ۱۶۷۴ میلیارد تومان از کارکرد مشترکین خطوط اعتباری، درآمد شناسایی کرد. این درآمد از سرویس‌های ارتباطی شامل مکالمه، پیامک، اینترنت و پیامک انبوه حاصل شده است.

درآمد استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل) در حدود ۴۱۰ میلیارد تومان و درآمد فروش خطوط جدید تلفن همراه نیز حدود ۱۴ میلیارد تومان بوده است. این اپراتور نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان نیز از بخش‌های دیگری همچون دفاتر خدماتی، آوای انتظار، هواداری و… درآمد کسب کرده.

آن‌طور که همراه اول گزارش کرده است، طی یک سال گذشته حدود ۳۷ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده درآمد که ۳۰ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه قبل دارد. این اپراتور در سال ۱۴۰۰ چیزی در حدود ۲۸.۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *