اخبار استارتاپی

برگزاری اولین «دورهمی کارآفرینی» در دانشگاه علم و فرهنگ

لیمو HR

دورهمی کارآفرینی ۱ با هدف آشنایی دانشجویان با مفاهیم اولیه کارآفرینی، خلق ارزش، تعریف کارآفرین و … به همت «خانه خلاق مهرسا» و با همکاری «مرکز نوآوری و شکوفایی بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه» در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گردید.

هدف «خانه خلاق مهرسا» از برگزاری این رویدادها آشنایی بیشتر دانشجویان علاقه مند به فضای کارآفرینی، پاسخ به دغدغه مندی افراد مستعد و ترویج فرهنگ کارافرینی در بین دانشجویان است.

در این دورهمی جناب آقای دکتر تسخیری هم‌بنیا‌نگذار شتابدهنده شفق توضیحاتی در مورد مفاهیم پایه در کارآفرینی و تعریف استارتاپ ارائه دادند.

در ادامه با توجه به کاربرگ هایی که داده شده بود، دانشجویان به ایده پردازی و بحث و گفتگو در مورد موضوعات و دغدغه های خود پرداختند. همچنین در ادامه بُرد کاریابی که در اولین رویداد اسفند تشکیل شده بود، توسط شرکت‌کنندگان تکمیل شد.

در پایان برنامه، گفت‌گوهایی بین صاحبان استارتاپ‌های مستقر در پارک صنایع نرم و بنیاد دانشگاه با دانشجویان برای هم‌افزایی بیشتر و شناخت و تیم سازی انجام شد.

«دورهمی های کارآفرینی » با هدف ترویج فرهنگ کارافرینی و همراهی با دانشجویان در پیمودن این مسیر، در «دانشگاه علم و فرهنگ» ادامه خواهد داشت…

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *