رپرتاژ

پرداخت ارزی، راه‌حلی مطمئن و سریع برای خرید از سایت‌های خارجی

لیمو HR

تا حالا برای شما پیش آمده که به دنبال خرید یک کالای خاص باشید و در ایران پیدا نکنید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، از چه راهی برای خرید کالای مدنظر خود اقدام می‌کنید؟ معمولا فروشگاه‌های آنلاین بزرگ خارجی مانند آمازون گزینه‌های خوبی در این شرایط هستند؛ اما سوال اساسی این است که با توجه به محدودیت‌های موجود برای خرید دلاری از چه راهی استفاده کنیم؟ فرقی نمی‌کند که قصد خرید کالا از سایت‌های خارجی دارید یا به دنبال رزرو هتل، خرید بلیط، تهیه اشتراک، خرید بازی و پرداخت هزینه‌های دانشجویی هستید. در هر صورت پرداخت ارزی به عنوان راهی مطمئن پیش روی شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی نحوه پرداخت ارزی از سایت‌های خارجی در ایران بپردازیم.

انواع خرید دلاری از سایت‌های خارجی

شاید برای برخی از افراد این سوال به وجود بیاید که دامنه کاربرد خرید دلاری در ایران چیست؟ واقعیت از این قرار است که حتما لازم نیست قصد سفر به کشوری خارجی را داشته باشید که نیاز به پرداخت ارزی پیدا کنید. خیلی از نیازهای خرید ارزی مربوط به زندگی روزمره و اهداف کاری و تحصیلی است. از جمله رایج‌ترین کاربردهای پرداخت ارزی در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت هزینه ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی
  • پرداخت هزینه سفارت برای دریافت ویزا
  • پرداخت هزینه‌های دانشجویی (چاپ مقاله، اپلای، شهریه دانشگاه و …)
  • رزرو هتل در کشورهای خارجی
  • خرید بلیط (هواپیما، مسابقات ورزشی، کنسرت و …)
  • خرید کالا از سایت‌های خارحی مانند آمازون و ترندیول
  • خرید اکانت برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین
  • پرداخت هزینه سیم کارت خارجی و شماره مجازی
  • تهیه لایسنس نرم‌افزارها
  • خرید بازی‌های ویدیویی کنسول‌های مختلف

آیا برای خرید دلاری نیاز به کارت اعتباری داریم؟

برخی تصور می‌کنند که برای خرید دلاری الزاما باید کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت یا مسترکارت در اختیار باشند. پرداخت ارزی با استفاده از این کارت‌های اعتباری و همچنین کیف پول‌های الکترونیک مانند پی پال یکی از راه‌های پیش روی شماست؛ اما شما بدون در اختیار داشتن این کارت‌ها نیز می‌توانید خرید آنلاین خود را انجام دهید. برای این منظور کافیست که به سراغ یکی از شرکت‌های پرداخت ارزی مانند تهرانیکس بروید.

راهنمای سفارش خرید دلاری از سایت‌های خارجی

شرکت‌های پرداخت ارزی مانند تهرانیکس به نمایندگی از شما پرداخت‌های ارزی را انجام می‌دهند. بنابراین با همکاری این شرکت‌ها دیگر برای خرید دلاری نیازی به کارت‌های اعتباری یا کیف پول‌های الکترونیک ندارید. برای این منظور کافیست که در سایت تهرانیکس ثبت نام کنید. سپس سفارش مربوط به پرداخت ارزی خود را در پنل کاربری اختصاصی ثبت کنید.

به این ترتیب شما معادل ریالی هزینه خرید دلاری خود را پرداخت می‌کنید. ما در تهرانیکس پرداخت ارزی را از راهی مطمئن انجام می‌دهیم و در نهایت رسید و سایر اطلاعات مربوط را در اختیارتان قرار می‌دهیم. به این ترتیب بدون آنکه درگیر چالش‌های رایج خرید ارزی شوید، این فرآیند را با موفقیت پشت سر می‌گذارید.

راه‌های پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی

ما در تهرانیکس بسترهای مختلفی برای پرداخت‌های ارزی فراهم کرده‌ایم. تجربه سال‌ها فعالیت در این زمینه نشان می‌دهد که برای خرید دلاری از هر یک از سایت‌های خارجی باید روش خاصی را استفاده کرد. روشی که در عین سرعت بالا، مطمئن باشد. در همین راستا انواع روش‌هایی که برای خرید دلاری از سایت‌های خارجی در تهرانیکس استفاده می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • پی پال
  • مسترکارت
  • ویزاکارت

چه کالاهایی را می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین خارجی سفارش داد؟

همان طور که می‌دانید فروشگاه‌های خارجی معمولا شرایط ارسال کالا به ایران را ندارند. به همین دلیل حتی اگر مشکل خرید دلاری از این سایت‌ها نیز برطرف شود، این سوال به وجود می‌آید که چگونه کالای خریداری شده را در ایران دریافت کنیم؟ ما در تهرانیکس راه‌حل مناسبی برای این چالش هم ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید خرید‌های آنلاین خود را از طریق برخی فروشگاه‌های خارجی مانند آمازون و ترندیول از طریق تهرانیکس انجام دهید.

برای این منظور کافیست لینک کالای مد نظر خود را برای ما بفرستید. سایر مراحل خرید را به تهرانیکس بسپارید. نهایتا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش شما را در هرجایی از ایران که حضور دارید، به دستتان می‌رسانیم. خیلی از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات محدودیت وزنی برای سفارشات اعمال می‌کنند. به همین دلیل ممکن است نتوانید کالاهای مورد نیازتان را تهیه کنید. این در حالی است که با ثبت سفارش در تهرانیکس بدون نگرانی از محدودیت‌های این چنینی، می‌توانید کالاهی مورد علاقه‌تان را درب منزل در ایران تحویل بگیرید.

کارمزد خرید دلاری چقدر است؟

برای خرید دلاری از سایت‌های خارجی باید علاوه بر هزینه اصلی، مبلغی را نیز به عنوان کارمزد در نظر بگیرید. مقدار دقیق کارمزد با توجه به عوامل مختلفی مانند سایت پذیرنده، مبلغ خرید، روش پرداخت ارزی و … تعیین می‌شود. به همین دلیل نمی‌توان عدد دقیقی را برای این منظور تعیین کرد. در زمان ثبت سفارش، بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان پشتیبانی تهرانیکس انجام می‌شود و مقدار دقیق کارمزد به اطلاع شما می‌رسد.

تهرانیکس، بهترین راه‌حل پرداخت ارزی در ایران

شاید تا چند سال قبل پرداخت ارزی چالشی سخت و پیچیده برای مردم ایران بود؛ اما در حال حاضر خرید دلاری خیلی راحت‌تر از آنچه تصور می‌کنید، ظرف چند دقیقه قابل انجام است. اگر به عنوان گیمر دوست دارید بازی‌های روز دنیا را تجربه کنید؛ اگر دانشجوی هستید و به دنبال راهی آسان برای پرداخت‌های دانشجویی می‌گردید؛ اگر قصد مهاجرت یا سفر خارجی دارید و باید هزینه‌های سفارت را بپردازید؛ اگر کالایی در سایت‌های خارجی توجه شما را به خود جلب کرده و به دنبال خرید آن هستید، می‌توانید روی تهرانیکس حساب کنید. ثبت سفارش پرداخت ارزی در تهرانیکس مزایای زیر را برای شما به ارمغان می‌آورد:

  • خدمات خرید دلاری تهرانیکس در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شوند.
  • کارمزد پرداخت‌های ارزی در تهرانیکس مقرون‌به‌صرفه است.
  • همه چیز در تهرانیکس به ساده‌ترین شکل ممکن رقم می‌خورد.
  • در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید سفارش پرداخت ارزی خود را در تهرانیکس ثبت کنید.
  • ما در تهرانیکس از امن‌ترین روش‌ها برای خرید دلاری استفاده می‌کنیم.
  • تمام خدمات پرداخت ارزی مورد نیاز ایرانیان در تهرانیکس پوشش داده می‌شود.
  • واحد پشتیبانی تهرانیکس به صورت تمام وقت آماده پاسخ‌گویی به کاربران است.

برای زندگی در دنیای امروز باید جهانی فکر کنید. یکی از ملزومات جهانی فکر کردن، امکان برقراری ارتباط آسان با خارج از کشور است و پرداخت ارزی گام بلندی برای تحقق این هدف به شمار می‌رود. با تهرانیکس، محدودیت‌ها را به دست فراموشی بسپارید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *